Akrtykuły

WebinarJam – Musisz To Wiedzieć Zanim Go Kupisz!

Ostatnimi czasy ze względu na pandemię większość z nas prowadzi swoje biznesy poprzez Home Office, wykorzystując do intensywnego działania przestrzeń Internetu. Z jej pomocą można przecież osiągnąć naprawdę wiele. Często więcej niż początkowo mógłbyś sobie nawet...

Witamy na Facebooku, czyli co dalej z tym Fejsem?

Dojrzałeś do decyzji, że Twój biznes potrzebuje profesjonalnej przestrzeni na Facebooku? Brawo. To krok w naprawdę dobrym kierunku. Obecnie bez obecności w tym najpopularniejszym z social mediów trudno budować wiarygodny wizerunek firmy. Dlatego fanpage to wręcz...

Reklama na Linkedin – Czym jest i czy w ogóle działa?

LinkedIn zdobywa coraz większą popularność przede wszystkim dzięki możliwości przedstawienia swojej sylwetki zawodowej, co może zaowocować pozyskaniem ciekawego/lepszego zatrudnienia. Czy obok tej roli LinkedIn może również spełniać funkcje reklamowe dla marketerów...

MailerLite – musisz to wiedzieć (!!) zanim go użyjesz

Każda firma jest jak dziecko. Trzeba o nią dbać, pielęgnować, organizować odpowiednio czas (sprzedaż, promocja, księgowość, rekrutacja, etc.) ale i optymalizować. W przypadku dziecka optymalizujemy to co je, robi, czyta, ogląda tak by wyrosło na porządnego człowieka....

Dark Post – co to jest?

Dark post (inaczej: post niepublikowany) to jedna z form publikacji, które pojawiają się na Facebooku.  W sensie funkcjonalnym to rodzaj reklamy, możliwy do przygotowania dzięki narzędziu Manager Reklam na Facebooku. Główną cechą i charakterystyką postu typu Dark Post...
WebinarJam – Musisz To Wiedzieć Zanim Go Kupisz!

WebinarJam – Musisz To Wiedzieć Zanim Go Kupisz!

Ostatnimi czasy ze względu na pandemię większość z nas prowadzi swoje biznesy poprzez Home Office, wykorzystując do intensywnego działania przestrzeń Internetu. Z jej pomocą można przecież osiągnąć naprawdę wiele. Często więcej niż początkowo mógłbyś sobie nawet...

Reklama na Linkedin – Czym jest i czy w ogóle działa?

Reklama na Linkedin – Czym jest i czy w ogóle działa?

LinkedIn zdobywa coraz większą popularność przede wszystkim dzięki możliwości przedstawienia swojej sylwetki zawodowej, co może zaowocować pozyskaniem ciekawego/lepszego zatrudnienia. Czy obok tej roli LinkedIn może również spełniać funkcje reklamowe dla marketerów...

Reklama na Linkedin – Czym jest i czy w ogóle działa?

LinkedIn zdobywa coraz większą popularność przede wszystkim dzięki możliwości przedstawienia swojej sylwetki zawodowej, co może zaowocować pozyskaniem ciekawego/lepszego zatrudnienia. Czy obok tej roli LinkedIn może również spełniać funkcje reklamowe dla marketerów...

MailerLite – musisz to wiedzieć (!!) zanim go użyjesz

Każda firma jest jak dziecko. Trzeba o nią dbać, pielęgnować, organizować odpowiednio czas (sprzedaż, promocja, księgowość, rekrutacja, etc.) ale i optymalizować. W przypadku dziecka optymalizujemy to co je, robi, czyta, ogląda tak by wyrosło na porządnego człowieka....

Wybierz co Cię Interesuje

Artykuły

Marketing w Minutę

Magazyn Przedsiębiorcy

Kursy Online

Pełna Obsługa

Herosi Biznesu

Spis Artykułów

Wszystkie Artykuły

Witamy na Facebooku, czyli co dalej z tym Fejsem?

Dojrzałeś do decyzji, że Twój biznes potrzebuje profesjonalnej przestrzeni na Facebooku? Brawo. To krok w naprawdę dobrym kierunku. Obecnie bez obecności w tym najpopularniejszym z social mediów trudno budować wiarygodny wizerunek firmy. Dlatego fanpage to wręcz...

Reklama na Linkedin – Czym jest i czy w ogóle działa?

Reklama na Linkedin – Czym jest i czy w ogóle działa?

LinkedIn zdobywa coraz większą popularność przede wszystkim dzięki możliwości przedstawienia swojej sylwetki zawodowej, co może zaowocować pozyskaniem ciekawego/lepszego zatrudnienia. Czy obok tej roli LinkedIn może również spełniać funkcje reklamowe dla marketerów...

MailerLite – musisz to wiedzieć (!!) zanim go użyjesz

MailerLite – musisz to wiedzieć (!!) zanim go użyjesz

Każda firma jest jak dziecko. Trzeba o nią dbać, pielęgnować, organizować odpowiednio czas (sprzedaż, promocja, księgowość, rekrutacja, etc.) ale i optymalizować. W przypadku dziecka optymalizujemy to co je, robi, czyta, ogląda tak by wyrosło na porządnego człowieka....

Dark Post – co to jest?

Dark Post – co to jest?

Dark post (inaczej: post niepublikowany) to jedna z form publikacji, które pojawiają się na Facebooku.  W sensie funkcjonalnym to rodzaj reklamy, możliwy do przygotowania dzięki narzędziu Manager Reklam na Facebooku. Główną cechą i charakterystyką postu typu Dark Post...

Plik otwarty – co to jest?

Plik otwarty – co to jest?

Z pojęciem pliku otwartego najczęściej możemy spotkać się na polu projektowania graficznego. Otóż grafiki można zapisywać w plikach o różnych formatach. Niektóre z formatów będą zachowywać zdolność do dalszej edycji (i to jest właśnie cecha pliku otwartego), zaś inne...