Current Status
Not Enrolled
Price
Kliknij by kupić ----->
Get Started

Kurs Tagowanie linków pozwoli Ci poznać technikę oznaczania linków poprzez specjalistyczne parametry “medium” i “source” które pozwoli Ci czuwać nad skutecznością kampanii np. w Google Analytics.

Otagowane linki są doskonałym narzędziem do analizy współpracowników np. agencji lub podwykonawców.

Pamiętaj, że linki możesz tagować wszędzie tj. w kampaniach Google Ads, mailingach, postach na Facebooku, reklamach w social media, LinkedIn a nawet SMS! Każdy otagowany link to dodatkowe źródło wiedzy nt. skuteczności prowadzonych przez Ciebie działań!

Zapraszam do szkolenia i nie zapomnij wcielić pozyskaną wiedzę w życie!

PS – otagowany link skrócony np. przez Bitly możesz umieścić np. na materiałach drukowanych – dowiesz się wtedy ile osób wchodzi na Twoją stronę www z ulotek czy wizytówek.