Lejek sprzedażowy – czym jest i do czego służy – kurs online

Prowadzisz rozmaite działania online, ale nie widzisz, żeby przynosiły konkretne, wymierne rezultaty. Przecież skoro wkładasz środki w promocję, to chciałbyś widzieć zyski, czyli policzalne zwroty z tej inwestycji, regularnie wpływające na konto firmowe.

A tu cisza. Nie pomaga intensyfikacja pracy, działania na wysokich obrotach. W takiej sytuacji potrzebujesz nie dużej ilości pracy a zmiany jej jakości. Chcesz skutecznie generować wartościowe leady oraz przyciągać nowych klientów? Potrzebny Ci lejek sprzedażowy, który odmieni sposób postępowania w Internecie i sprawi, że Twój biznes wreszcie zacznie przynosić dobre wyniki.

Czym w ogóle jest lejek sprzedażowy? To, mówiąc najprościej, droga od anonimowego użytkownika do klienta. Obejmuje rozmaite etapy i kroki – od chwili pierwszego łapania uwagi odbiorców, aż do obsługi posprzedażowej. Lejek sprzedażowy został stworzony do wspierania działań marketingowych w sieci. Wykorzystuje się go praktycznie we wszystkich typach biznesu i naprawdę przynosi satysfakcjonujące rezultaty.

Jeszcze nie przetestowałeś tego narzędzia w swojej firmie? Nic straconego. Stworzyłem dla Ciebie kurs online „Lejek sprzedażowy – czym jest i do czego służy?”. Dzięki temu zrozumiesz, czym jest to narzędzie oraz jak go optymalnie wykorzystać, żeby widoczność Twojej firmy wzrosła, a szerokie grono klientów kupowało Twoje produkty. A przecież tego pragniesz dla swojego biznesu, prawda?

Ocena Akademii

4.9 ★★★★★

na podstawie 1.428 opinii

podstawowe informacje

TYP SZKOLENIA:
VOD

POZIOM:
★☆☆
podstawowy

polub nas

Lejek sprzedażowy – korzyści

Musisz wiedzieć, że jeden, idealny lejek sprzedażowy nie istnieje. Tym mianem określa się rozmaite działania i procesy, które wspólnie poprzez mikrokonwersje, ustawione w łańcuch przyczynowo-skutkowy, prowadzą do konkretnego rezultatu, czyli sprzedaży.

Aby ją osiągnąć, należy jednak wykonać szereg drobnych działań pomocniczych, jak choćby przekonanie klienta, żeby zapisał się do newslettera, pobrał Twój poradnik, przejrzał najnowszą ofertę, zareagował na promocję w social mediach. Może nie są to wielkie kroki z perspektywy całego procesu, ale cierpliwości – z ich pomocą naprawdę osiąga się olbrzymie, wymarzone cele.

Lejki sprzedażowe powinny być dopasowane do sposobu działania firmy, jej charakteru oraz możliwości.

Dotyczy to wszystkich etapów pracy nad pozyskiwaniem nowego klienta. W przypadku solidnie przygotowanych, profesjonalnych lejków wyszczególnia się fazę:

  • przyciągania nowych klientów,
  • budowania zainteresowania,
  • pozyskiwania leadów,
  • klasyfikacji leadów,
  • sprzedaży,
  • obsługi posprzedażowej.

Już teraz widzisz, jak wiele pracy oraz pomniejszych działań znajduje się w typowym lejku sprzedażowym? Co więcej, nigdy nie można odpuszczać. Każdy z etapów jest niezmiernie ważny. Jeśli pominiesz któryś z kroków, może się okazać, że nigdy nie dotrzesz do wymarzonego happy endu. A przecież chyba chciałbyś, żeby Twoja firma żyła długo i szczęśliwie? Daj jej zatem na to szansę, dokładnie przygotowując plan działania.

Co zyskujesz dzięki przygotowaniu i wdrożeniu lejka sprzedażowego? Dedykowane, dopracowane działania, ułożone w logiczny ciąg przyczynowo-skutkowy, pozwalają zwiększyć skuteczność Twojej pracy. Lejek generuje większe efekty, przy równoczesnym zmniejszeniu chaotyczności i natłoku zadań wykonywanych w tym samym momencie. Zawsze wiesz, co i jak robić, żeby dotrzeć do klienta. I ten plan realizujesz krok po kroku, według ściśle określonej listy zadań.

Dodatkowo większość działań w ramach lejka można zautomatyzować, co oszczędza Twój czas oraz sprawia, że nie musisz się długo pochylać nad każdym mikrokrokiem. Proces się toczy, a Ty nim po prostu zarządzasz oraz obserwujesz jakie przynosi rezultaty i co mógłbyś zrobić, żeby działał jeszcze skuteczniej.

Przygotowanie lejka sprzedażowego pozwala także wyłapywać wszelkie niedociągnięcia w procesie sprzedaży. Widzisz, że do etapu zakupu dociera wyłącznie 10% odbiorców? Bez trudu możesz przejrzeć wszystkie wcześniejsze kroki – zobaczysz, jak użytkownicy reagują na Twój content marketing, ilu z nich chce otrzymywać od Ciebie newsletter, kto pragnie uczestniczyć w Twoich webinarach lub nie może doczekać się przedsprzedaży Twojej nowej książki.

Dostrzegasz, że w którymś momencie coś idzie nie tak, jak trzeba? Trzeba zatem zoptymalizować komunikację, poprawić content lub zobaczyć, co innego zrobić, żeby praca zaczęła przynosić najlepsze możliwe rezultaty. To wszystko naprawdę jest możliwe.

Widzisz, jak wiele jesteś w stanie zyskać, dzięki temu, że wprowadzisz lejek sprzedażowy (lub nawet jeszcze lepiej – lejki sprzedażowe!) w swojej firmie? To teraz nie pozostaje nic innego, jak zakasać rękawy i zabrać się do działania.

Nie wiesz, jak to zrobić, żeby było dobrze? Bez obaw. Przychodzę ze wsparciem. Mam dla Ciebie kurs online „Lejek sprzedażowy – czym jest i do czego służy?”. W tym kompendium wiedzy znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, by Twoje lejki wciągały odbiorców i generowały setki zadowolonych klientów, którzy zostaną z Tobą na długie lata.

Jeśli właśnie tego pragniesz dla swojego biznesu, rozwiązanie masz na wyciągnięcie ręki. Zapisz się do Akademii Przedsiębiorczości i rozpocznij kurs już dziś.

 

Lejek sprzedażowy – czego się nauczysz?

Wiesz, przyznam Ci się, że nie lubię nudnych szkoleń, które teoretycznie mają mnie czegoś nauczyć, ale tak naprawdę przytłaczają ilością definicji, rozbudowanej terminologii branżowej, nic nie wnoszącej, ale brzmiącej bardzo dumnie i poważnie.

Jeśli szukasz takiego szkolenia, to ewidentnie źle trafiłeś. Ja jestem praktykiem i tym, co umiem chętnie dzielę się podczas moich szkoleń. Kurs online „Lejek sprzedażowy – czym jest i do czego służy?” nie jest w tym przypadku wyjątkiem. Zawarłem w nim kilka godzin solidnej dawki wiedzy, pokazanej na prostych i przejrzystych przykładach. Nie zapomniałem również o miejscu na Twoją inwencję. Wiadomo – człowiek uczy się najlepiej, kiedy może od razu coś przetestować na żywym organizmie.

Pokażę Ci, jak zbudować lejek sprzedażowy od pierwszego do ostatniego kroku. Spokojnie, po kolei ustalimy wszystkie elementy, które powinieneś w nim zawrzeć. Omówimy kompleksowo odpowiednie narzędzia, przydatne do tego, żeby uzyskać zamierzone rezultaty. A wszystko po to, byś skuteczniej pozyskiwał klientów oraz generował coraz więcej efektownych sprzedaży.

Skoro, jak powiedziałem, lubię się dzielić, to zdradzę też kilka tricków, gdzie działać i kiedy najlepiej przeprowadzać określone akcje marketingowe. Pamiętaj, że lejek sprzedażowy to ciąg następujących po sobie elementów, z których każdy ma swoje ściśle określone miejsce i zadanie do wykonania. A Ty zarządzasz tym wszystkim, stając się głównym strategiem dla Twojej firmy. Zatem, baczność i do działania.

Czego się nauczysz podczas kursu?

  • Z czego składa się wartościowy lejek sprzedażowy?
  • Jak wciągnąć klienta w lejek i nie pozwolić mu z niego za łatwo uciec?
  • Gdzie i w jaki sposób stosować lejki sprzedażowe, żeby przynosiły najlepsze rezultaty?
  • Przechwytywać klientów i sprawiać, że zostaną z Tobą na długo.

Skoro prowadzisz biznes, to potrzebujesz klientów. Nie ma w tym nic niezwykłego. Lejek sprzedażowy jest skuteczną metodą przyciągania nowych odbiorców, którzy poznają Cię coraz lepiej, zyskują zaufanie, a na końcu klikają „kup teraz” i z osoby obcej stają się Twoim klientem.

Aby do tego doprowadzić, potrzebujesz praktycznej wiedzy oraz sposobu na promocję Twojej firmy. Jedno i drugie dostaniesz ode mnie w ramach kursu online „Lejek sprzedażowy – czym jest i do czego służy?”. Nie stój zatem w miejscu. Siądź wygodnie przed ekranem laptopa i zdobądź wiedzę, która odmieni Twoją firmę, a Tobie da motywację i wiedzę do wyprzedzenia konkurencji.

 

Lejek sprzedażowy – ważne

Sprzedaż w Internecie jest prawdziwą sztuką, której trzeba się nauczyć. Nie masz innego wyjścia. Chyba że nie zależy Ci na pozyskiwaniu nowych klientów oraz zarabianiu pieniędzy, ale jakoś w to nie chce mi się wierzyć.

Skoro chcesz działać i sprzedawać, to lejek sprzedażowy jest narzędziem, dzięki któremu zoptymalizujesz swoją pracę. Zyskasz wartościowy ruch na stronie oraz zaufanych klientów, chętnych, żeby pozostać z Tobą przez długie lata.

Nawet jeśli jeszcze nie masz doświadczenia w tym temacie, nie musisz się martwić. W ramach kursu „Lejek sprzedażowy – czym jest i do czego służy?” omawiam ten proces bardzo dokładnie, żebyś mógł zrozumieć mechanizmy nim rządzące, poznać swoich klientów oraz przygotować dla nich taki content, że pozwolą się prowadzić za rękę aż do ostatniego etapu lejka, czyli do sprzedaży oraz późniejszej obsługi pozakupowej.

To naprawdę nie bajka, a biznesowa rzeczywistość. Chcesz, żeby takie szczęśliwe zakończenie pojawiało się u Ciebie regularnie?

Zapisz się do Akademii Przedsiębiorczości, nieustannie podnoś swoje kompetencje, a kurs „Lejek sprzedażowy – czym jest i do czego służy?” niech stanie się Twoją podstawą do efektywnego i efektownego pozyskiwania klientów oraz sprzedaży. Bądź pewny – konkurencja zzielenieje z zazdrości.

 

Prowadzący szkolenie  Lejek Sprzedażowy

Bartosz Paczyński

Od ponad 10 lat działam w branży digital marketingu, strategii reklamowej oraz kampaniach sprzedażowo-wizerunkowych. Wykorzystuję Internet we wszystkich jego kombinacjach do zwiększania sprzedaży oraz promocji wizerunku.

Od ponad 6 lat szkolę, konsultuję, optymalizuję marketing i biznes moich Klientów. Jest mentorem Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości. Wykładam w Szkole Ashanti. Byłem prelegentem w Akademii Leona Koźmińskiego, licznych Fundacji i Akceleratorów.

W moim portfolio – agencji Content Hero oraz moim prywatnym znajdują się takie firmy jak: Manpower Group, Bureau Veritas Polska, Reiffeisen Bank Polska, Axel Springer Polska, Techland, Calypso Fitness, Wyższa Szkoła Menedżerska, Uniwersytet Warszawski.

Cennik

Kosztu kursu “Lejek Sprzedażowy” w Akademii Przedsiębiorczości.

}

Dostęp na 12 miesięcy

Jednorazowa płatność

Dostęp z dowolnego miejsca

Kupując szklenie Lejek Sprzedażowy otrzymasz:
– Dostęp do kursu od razu po dokonaniu płatności.
– Dostęp na okres 1 roku.
– Fakturę VAT na podany adres email.

Łącznie: 0