Reklama restauracji – skuteczna promocja restauracji, bistro, knajpki

Reklama restauracji – skuteczna promocja restauracji, bistro, knajpki

BlogIstnieją lokale gastronomiczne, które swoją renomę zbudowały dobrą ofertą, miłą obsługą czy ciekawym wystrojem wnętrza. W zasadzie wystarczy im dbać o swój poziom, aby nadal rentownie prosperować. Jednakże powstają nowe lokale bądź też są miejsca o dużej...

Linkedin − co to jest?

Linkedin − co to jest?

BlogAktywne stosowanie mediów społecznościowych to już niemal konieczność, nie tylko dla branż działających w e-commerce. Aby korzystać z nich w sposób optymalny, warto jednak dokładnie zastanowić się, jakie są nasze potrzeby i do czego chcemy wykorzystywać social...

Lider a szef − mała lecz wielka różnica

Lider a szef − mała lecz wielka różnica

BlogW działaniu organizacji − tych dużych, i tych całkiem niewielkich kluczowe znaczenie dla sprawnego funkcjonowania zespołu ma osoba szefa. Ale sama funkcja szefa nie decyduje jeszcze o efektywności pracy personelu. Dlaczego? Ponieważ nie każdy szef jest liderem....

Jak skutecznie prowadzić fanpage? Sprawdź!

Jak skutecznie prowadzić fanpage? Sprawdź!

BlogPotencjał fanpage’a na Facebooku, który mogą wykorzystać firmy jest w jakimś stopniu nadal nieodkryty. Dowiedzcie się zatem, jak prowadzić fanpage poprzez stosowanie różnych praktyk, zwiększających jego atrakcyjność i przynoszących pożytek dla komunikowanego...

Lejek sprzedażowy – co to jest i do czego służy

Lejek sprzedażowy – co to jest i do czego służy

BlogOmawiając temat, czym jest lejek sprzedażowy należy zauważyć, że z tym zjawiskiem na co dzień ma do czynienia wiele firm handlowych, choć nie zdaje sobie z tego sprawy. Jest to bowiem kilkuetapowy proces, który w jakimś wycinku pojawia się w działalności...

Marketing prawniczy – czyli reklama bez reklamy

Marketing prawniczy – czyli reklama bez reklamy

BlogUsługi prawnicze, jak i wiele innych usług, wymagają odpowiednich działań marketingowych ukierunkowanych na pozyskiwanie klientów. Jednakże marketing prawniczy objęty jest od strony unormowań formalnych pewnymi ograniczeniami. Z tego też względu wiele kancelarii...

Jak generować leady w internecie?

Jak generować leady w internecie?

BlogGdyby przyjrzeć się działaniom marketingowym w sieci, okazałoby się, że większość z nich jest ukierunkowana na pozyskiwanie leadów. Nie jest to jednak zadanie łatwe, a niezbyt umiejętne podejście do takiego działania może przynieść więcej szkód niż pożytku dla...

Facebook dla biznesu – korzyści i pomysły

Facebook dla biznesu – korzyści i pomysły

BlogChoć wiele osób nadal uważa, że Facebook jest tym miejscem w sieci, które jedynie pozwala na aktywne utrzymywanie kontaktu ze znajomymi lub krewnymi, to jednak na przestrzeni ostatnich lat platforma ta stała się rozległym obszarem do działań biznesowych. Na całym...

Do czego służy Google Tag Manager?

Do czego służy Google Tag Manager?

BlogNiezwykle użyteczne narzędzie, jakim jest Google Tag Manager ułatwia pracę ze wszystkimi skryptami i kodami śledzenia, które zamieszczone są w witrynie i umożliwiają dokładne monitorowanie zachowania użytkowników. Dzięki GTM można samodzielnie dokonywać edycji...