MailerLite – musisz to wiedzieć (!!) zanim go użyjesz!

22 maja, 2019

Każda firma jest jak dziecko. Trzeba o nią dbać, pielęgnować, organizować odpowiednio czas (sprzedaż, promocja, księgowość, rekrutacja, etc.) ale i optymalizować. W przypadku dziecka optymalizujemy to co je, robi, czyta, ogląda tak by wyrosło na porządnego człowieka. W przypadku firmy moim zdaniem optymalizacja to wszystko gdzie przyspieszamy działanie bez ponoszenia strat lecz wręcz przeciwnie… osiągając oszczędności (czasu, pieniędzy, zasobów ludzkich). Co zatem wspólnego z optymalizacją procesów w firmie ma MailerLite? Sprawdźmy!

1. Czym jest MailerLite

Mailer Lite jest moim zdaniem najlepszym (mówię serio!) systemem do wysyłki newsletterów, tworzenia baz mailingowych i landing page’y dla znakomitej większości blogerów i przedsiębiorców.

MailerLite jest:
– banalnie prosty w obsłudze,
– posiada wiele przydatnych funkcji (o tym dalej)
– jest nieprzyzwoicie tani!!!

Przewagą MailerLite jest oferta dla małych firm posiadających do 1000 maili w swojej bazie.
Opcja BEZPŁATNEGO KONTA, o którym mowa daje możliwość wysyłania do 12.000 maili miesięcznie. Innymi słowy możesz zrobić 12 wysyłek w miesiącu do całej swojej bazy kontaktów TOTALNIE BEZPŁATNIE!

2. Do czego służy MailerLite?

MailerLite co do zasady służy do wysyłki newsletterów bo bazy mailingowej która została stworzona w sposób legalny – tzn. zgodnie z RODO osoby znajdujące się w bazie newsletterowej same dobrowolnie wyraziły chęć dołączenia do niej.

Dzięki temu bazy takie możesz dowolnie dzielić segregując odbiorców pod kątem tego czym się interesują, z jakiej kampanii leadowej pochodzą, jakie treści chcą odbierać itd.

MailerLite oprócz opcji wysyłki newsletterów ma ciągle rozbudowywane funkcje dodatkowe co z pewnością przemawia za jego wyborem. O tych funkcjach będę pisał dalej – zapraszam do czytania!

3. MailerLite, Freshmail, GetResponse i MailChimp – porównanie

Poniższe porównanie pokazuje jak wobec konkurencji plasuje się MailerLite.

Na tle konkurencji przy tych samych lub większej (np. w porównaniu z FreshMail) ilości funkcji zachowuje doskonały stosunek ceny do jakości.

.

Główne funkcje MailerLite

MailerLite to kopalnia możliwości w której każdy bloger lub przedsiębiorca znajdzie coś dla siebie…. w przystępnej cenie!

Głównymi funkcjami MailerLite są:

  • Opcja newslettera w przystępnej cenie (od 0 zł miesięcznie!)
  • Edytor maili Drag&Drop
  • Pełna możliwość edycji tekstu (kolor, układ, fonty, etc.)
  • Gotowe szablony neswletterowe gotowe do wysyłki w 5 minut
  • Możliwość integracji z platformami sklepowymi
  • Automatyzacja kampanii newsletterowych
  • Email Marketing Automation
  • Tworzenie Landing Page do budowania baz mailingowych (także w bezpłatnym pakiecie)
  • Tworzenie pop-upów na stronę www do budowania baz mailingowych (także w bezpłatnym pakiecie)
  • Opcja tworzenia formularzy zapisu tzw. „osadzonych” które możesz dodać np. u siebie na blogu
  • Pełne zarządzanie bazą subskrybentów
  • Personalizacja maili (np. po imieniu)
  • Pełna możliwość segmentacji grup odbiorców
  • Promocyjne pop-upy
  • Testowanie kampanii (testy A/B)
  • Dostarczanie maili po strefie czasowej!
  • Automatyczna powtórka wysyłki do osób które nie otworzyły maila
  • Pełna analityka kampanii i użytkowników
  • ClickMapy maili – dowiesz się w które elementy maila ludzie klikają najchętniej!
  • Raport otwarć po lokalizacji
  • Dostęp dla współpracowników (różne poziomy dostępu do systemu – zgodność z RODO)

5. Korzystanie z MailerLite + bezpłatne szkolenie!

Ok. Zainteresował Cię Mailer Lite? Chcesz wiedzieć jak zacząć i jak z niego korzystać?
Mam dla Ciebie ofertę specjalną.

 

Wystarczy, że założysz konto przez poniższy link i napiszesz do mnie na fanpage Akademii Przedsiębioroczości a bezpłatnie przydzielę Ci dostęp do kursu MailerLite – Tworzenie Landing Pages i E-mail Marketing Automation

MailerLite jest uważany za jednego z głównych konkurentów popularnych systemów jak MailChimp, FreshMail czy GetResponse. Newslettery Akademii Przedsiębiorczosci obsługuje właśnie MailerLite 😉

 

Sprawdź też szkolenie z MailerLite

Szkolenie z programu Mailer Lite to wiedza w pigułce, jak tworzyć newslettery, landing page oraz bazy klientów do wysyłki wiadomości mailowych.

Podczas szkolenia pokazujemy praktyczne przykłady oraz analizujemy poszczególne elementy programu, aby każdy mógł w pełni odkryć jego funkcjonalność dla swojego biznesu.

Wiemy, jak ważne są umiejętności oraz skuteczne działanie. Dlatego podczas zajęć z Bartoszem Paczyńskim, doświadczonym specjalistą od promocji online i social mediów, dowiecie się, co zrobić, żeby zbudować newsletter, który naprawdę przyciągnie do Was nowych klientów, zaciekawi i sprawi, że ludzie będą chcieli Was czytać, odwiedzać i kupować Wasze produkty.

Brzmi pięknie? Dołączcie do szkolenia, a już niebawem sami zaczniecie tworzyć naprawdę przyciągające mailingi.

Budowanie newslettera oraz landing page pomagają zwiększać ruch na stronie oraz generować leady, które są niezbędne, aby stale powiększać grono klientów. Podczas szkolenia dowiecie się, jak tworzyć oba rodzaje komunikatu dla klientów, w oparciu o praktyczne szablony dostępne w programie.

Sama wysyłka mailingu to jeszcze nie wszystko. Jednym z elementów kursu jest także nauka analizy danych, które uzyskujemy śledząc czytelników naszych maili. Pokażemy, na co trzeba zwracać uwagę i które dane są szczególnie ważne. Dzięki temu, stworzycie jeszcze bardziej angażujące treści oraz skierujecie klientów krok po kroku do finalnego celu, czyli sprzedaży.

Również chcielibyście, aby newslettery stały się Waszym skutecznym sprzedawcą? Koniecznie zapiszcie się już dziś na szkolenie Mailer Lite i zdobądźcie praktyczne

Link do Szkolenia

MailerLite to doskonałę narzędzie dla firm z sektora MŚP które potrzebują systemu do newsletterów, email automation i systemu do Landing Pages.

Potrzebujesz pomocy lub chcesz założyć konto?
Kliknij w logotyp Partnera artykułu.

Bezpłatny webinar: Skuteczna Reklama w Internecie – Google, Social Media & more!

autor:

Bartosz Paczyński

Od ponad 10 lat działam w branży digital marketingu, strategii reklamowej oraz kampaniach sprzedażowo-wizerunkowych. Wykorzystuję Internet we wszystkich jego kombinacjach do zwiększania sprzedaży oraz promocji wizerunku.

W moim portfolio – agencji Content Hero oraz moim prywatnym znajdują się takie firmy jak: Manpower Group, Bureau Veritas Polska, Reiffeisen Bank Polska, Techland, Calypso Fitness, Uniwersytet Warszawski

Jak pozyskać klientów, czyli lead generation w Internecie

Jak pozyskać klientów, czyli lead generation w Internecie

Skoro chcesz prowadzić biznes w sieci lub pragniesz wykorzystać Internet do promowania swojej oferty lub usług, powinieneś zacząć jak najskuteczniej używać lead generation. Co to takiego, jak pozyskać klientów z jego pomocą oraz jak zacząć sprzedawać więcej i lepiej?...

WebinarJam – czy to jest najlepszy system do webinarów?

WebinarJam – czy to jest najlepszy system do webinarów?

Ostatnimi czasy ze względu na pandemię większość z nas prowadzi swoje biznesy poprzez Home Office, wykorzystując do intensywnego działania przestrzeń Internetu. Z jej pomocą można przecież osiągnąć naprawdę wiele. Często więcej niż początkowo mógłbyś sobie nawet...

Dropshipping – co to jest

Dropshipping – co to jest

E-commerce to jednak z najszybciej rozwijających się dziedzin współczesnego handlu. Kolejne sklepy powstają w olbrzymich ilościach, oferując szereg rozmaitych towarów i usług. Oprócz standardowych sklepów, coraz częściej przedsiębiorcy decydują się na zakładanie...

Oceń stronę
[Łącznie: 2 Średnia: 5]