Strategia i Budowa Mocnej Marki Online

KORZYŚCI

Wiedza zdobyta podczas warsztatów pozwoli na 100% przygotowanie i wdrożenie realnego planu promocji dla działań komunikacji marki wewnątrz organizacji i w procesie Employer Brandingu, zasięgowych czy wizerunkowych.

Szkolenie odbywa się w formule blended learning dzięki czemu efektywność nauki jest znacząco wyższa w porównaniu do tradycyjnych modeli szkoleniowych.

DLA KOGO

Firmy i osoby, których zadaniem jest dbanie o widoczność marki organizacji w Internecie:

  • Specjaliści komunikacji marketingowej w firmach
  • Specjaliści Employer Branding
  • Freelancerzy budujący markę swojej organizacji/ produktów online
  • Trenerzy, coachowie, doradcy….

NAUCZYSZ SIĘ

Strategia i Budowa Mocnej Marki Online krok po kroku wyjaśnia zasady działania narzędzi, procesów i technik docierania do grupy docelowej z komunikatami marketingowymi. Podczas szkolenia Trener pokazuje jakich narzędzi użyć, żeby dane działania przynosiły wymierne korzyści. Podczas zajęć praktycznych pod okiem Trenera pracujesz na określonych przez siebie zadaniach???

Podczas warsztatów online, szkoleń life i pracy indywidualnej pod okiem trenera nauczysz się:

  • nauczysz się przygotowywać teksty angażujące odbiorcę/ klienta
  • przygotowywać samodzielnie materiały multimedialne na Youtube i Podcasty
  • przygotować pod SEO i algorytmy np. Linkedin profile firmowe oraz personalne liderów organizacji i zespołu
  • poznasz narzędzia do tworzenia webinarów, które specjaliści organizacji mogą wykorzystać do wzmocnienia marki firmy i generowania leadów
  • nauczysz się dobierać kanały komunikacji do grup twoich odbiorców/ klientów
  • łączyć komunikację na różnych kanałach i narzędziach w spójny, zintegrowany proces
  • wyszukiwać informacje o preferencjach użytkowników,
  • zawężać grupę wyszukiwania do potrzebnych dla Ciebie informacji (kraj, region itp.),
  • porównywać dane związane z różnymi rodzajami produktów i usług,
  • analizować wykresy,
  • wdrażać zdobytą wiedzę teoretyczną w praktykę,
  • tworzyć personę marketingową i analizować jej potrzeby,
  • techniki działań contentowych, zasiegowych i reklamowych na LinkedIn,
  • techniki działań contentowych, zasiegowych i reklamowych na Facebook,
  • techniki działań contentowych, zasiegowych i reklamowych na Instagram,
  • techniki działań contentowych, zasiegowych i reklamowych na YouTube,
  • techniki działań contentowych, zasiegowych i reklamowych na: podcasty
  • mechanizmy i algorytmy Google związane z SEO,
  • pisać teksty pod wyszukiwarkę Google by generować wartościowy ruch na swoją stronę www,
  • analizować konkurencję i monitorować jej poczynania contentowo-reklamowe
  • tworzyć lejki marketingowe i sprzedażowe,
  • optymalizować budżety działań marketingowych w sieci,
  • planować i wdrażać kampanie lead generation.
  • prowadzić działania retencyjne dla pozyskanych baz Klientów,
  • optymalizować działań pod katem KPI,
  • jakie narzędzia dobrać do określonych działań promocyjnych,
  • jak współpracować z agencjami i freelancerami oraz jak monitorować wyniki ich pracy.

 

 

podstawowe informacje

TYP SZKOLENIA:
Szkolenie stacjonarne, warsztaty + dostęp do materiałów VOD

POZIOM:
★★☆
średnio-zaawansowany

CZAS:
32 h warsztatów
+ 10 h materiałów VOD

patron kursu

polub nas

WAŻNE

Szkolenie podzielone jest na 3 bloki.

Etap 1 – Merytoryka i strategia

Podczas 1 bloku skupiamy się na edukacji i przepracowaniu mechanizmów promocji. Przez 3 dni intensywnych warsztatów poznasz wszelkie aspekty działań wizerunkowych i zasięgowych w Social Media, Google, oraz performance. W tym etapie przygotuj się na intensywny BootCamp podczas którego będziesz musiał przyswoić dużą dawkę wiedzy.

Etap 2 – Praca własna + doszkolenie w ramach kursów VOD

Etap 2 to praca domowa w ramach której będziesz pracować z pozyskaną wiedzą i technikami nad case study własnej firmy. W tym etapie otrzymasz checklisty i zadania do wykonania, które w efekcie pozwolą Ci przygotować plan marketingowy i dobrać odpowiednie narzędzia.

W tej części pracować będziesz w większości we własnym zakresie korzystając ze zdobytej wiedzy z bloku 1 oraz dostępów do materiałów online na platformie VOD.

Etap 3 – Analiza i wdrożenie

Etap 3 to podsumowanie Twojej pracy, analiza efektów oraz ich korekta pod okiem Trenera. To 1 dzień na to by zweryfikować pomysły i zoptymalizować przygotowany przez Ciebie proces pod okiem doświadczonego eksperta.

Etap 4 – Optymalizacja i consulting

Dla wybranych wariantów współpracy możliwe jest także wsparcie po szkoleniowe w ramach którego Trener służy pomocą i poradami w ramach optymalizacji wdrożonych działań.
Ten etap zawiera się w konsultacjach online około 2-4 tygodni po zakończeniu Bloku 3.

 

Przykładowy Plan Warsztatów

Etap 1 – 3 dni robocze (3 x 8 h z przerwami)

Dzień 1 – Content Marketing, Google SEO, Narzędzia do content marketingu i kampanii CPC
– persona marketingowa i jej potrzeby
– case: skąd brać raporty i dane o użytkownikach
– analiza konkurencyjnych stron www pod kątem content marketingu i prowadzonych kampanii w Google
– planowanie działań contentowych pod kątem potencjału fraz kluczowych
– tworzenie treści na strony www zgodnie z wytycznymi Google
– elementy wpływające na konwersję na stronach www
– TOP 10 technik pozycjonowania w Google z mikro-budżetem
– LongTail jako podejście do działań SEO
– Omówienie narzędzi do monitoringu pozycji w Google
– Omówienie narzędzi pomocnych w tworzeniu i dystrybucji treści

Dzień 2 – Social Media Bootcamp
– Omówienie kluczowych platform społecznościowych w Polsce
– LinkedIn Bootcamp – intensywny warsztat z działań na LinkedIn (+ checklista do wdrożenia)
– Facebook Bootcamp – intensywny warsztat z działań na LinkedIn (+ checklista do wdrożenia)
– Instagram Bootcamp – intensywny warsztat z działań na LinkedIn (+ checklista do wdrożenia)
– YouTube i Podcast jako narzędzie do promocji marki
– FB, IG, LI Ads Bootcamp – intensywny warsztat z obsługi i funkcji systemów reklamowych

Dzień 3 – Performance Marketing, Analityka i Automatyzacje
– email Marketing w służbie performance
– Landing Pages – czym są i jak je tworzyć (przegląd narzędzi i dobrych praktyk)
– Tworzenie lejków marketingowych i sprzedażowych
– Przegląd narzędzi do marketing automation
– Tworzenie automatyzacji w ramach różnych ekosystemów (programów i systemów reklamowych)
– Zaawansowane techniki targetowania reklam, tworzenia list odbiorców, etc.
– Techniki monitoringu efektywności prowadzonych działań 

 

Etap 2 – okres od 7-14 dni kalendarzowych na przygotowanie kompletu materiałów i procesów

 

Etap 3 – 1 dzień roboczy (8 h z przerwami)

Maksymalnie 24 h przed terminem Uczestnik przesyła do Trenera komplet informacji, materiałów oraz plan marketingowy w postaci PDF.
Podczas zajęć Analizowane są wszelkie aspekty ww. planu począwszy od person marketingowych, planu promocji, kreacji, lejków marketingowych kończąc na użytych narzędziach i ich planowanych ustawieniach (np. systemy reklamowe)

Etap 4  – consulting  (ilość spotkań do ustalenia)

Rozmowy telefoniczne lub na ZOOM w ramach których Trener pomaga optymalizować kampanie i procesy.

 

 

Prowadzący szkolenie

Bartosz Paczyński

Przedsiębiorca oraz Interim Marketing Director.
Wykładowca w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego.
Doradca. Konsultant. Trener Marketingu i Sprzedaży.
Właściciel Agencji Reklamowej Content Hero i Akademii Przedsiębiorczości „EduTree”.

Od ponad 10 lat działa w branży digital marketingu, strategii reklamowej oraz kampaniach sprzedażowo-wizerunkowych. Wykorzystuje Internet we wszystkich jego kombinacjach do zwiększania sprzedaży oraz promocji wizerunku moich Klientów.

W ramach agencji  Content Hero pracował dla: Manpower Group, Bureau Veritas Polska, Reiffeisen Bank Polska, Axel Springer Polska, Calypso Fitness, Uniwersytet Warszawski, Ministerstwo Finansów, Europejskie Centrum Konsumenckie, Almatur, SOTI.

Szkolił między innymi: BNP Paribas Polska, Orange, Weco Travel, Centrum Nauki Kopernik.

Gościł jako ekspert w Polsat News, TVP Warszawa, Chilli Zet.

Jego publikacje i komentarze pojawiły się na łamach: Money.pl, Forbes, PR News, Puls Biznesu oraz magazynach branżowych: Magazyn Online Marketing, Social Media Manager.

 

Łącznie: 0