Plan Marketingowy – poradnik i kurs online

Zazwyczaj plan to podstawa działania. Dotyczy to wszystkich aspektów życia – biznesu również. Nie da się bowiem prowadzić żadnych konkretnych i zyskownych prac, jeśli wcześniej dobrze się do tego dokładnie nie przygotujesz oraz nie wprowadzisz pewnej stałej metodyki do swoich wszystkich poczynań.

Co się może wydarzyć, jeśli będziesz pracował bez wcześniejszego rozeznania tematu? W efekcie zyskasz brak zainteresowania Twoją firmą ze strony klientów, słabe wyniki sprzedażowe oraz nikłą rozpoznawalność marki na konkurencyjnym rynku. To wszystko może Cię niestety spotkać, nawet jeśli posiadasz wartościowe towary lub oferujesz wysokiej jakości usługi.

Żeby działać skutecznie, potrzebujesz na samym początku zbudować plan marketingowy. To z niego powinny wynikać wszystkie Twoje dalsze biznesowe kroki. Bez niego zdajesz się na przeciętność, słabe wyniki oraz przypadkowe działania. A tego chyba nie chcesz, prawda?

Nigdy nie pracowałeś na podstawie z góry określonego planu? Żałuj. Naprawdę wiele straciłeś. Wciąż jednak nie jest za późno, żeby rozrysować scenariusz i odmienić oblicze Twojego biznesu, generując nowe sprzedaże, zwiększając zyski oraz poszerzając grono zadowolonych klientów, którzy będą do Ciebie regularnie wracać oraz chętnie opowiedzą o Tobie swoim bliższym lub dalszym znajomym.

Myślisz, że to pomysł na firmę dla Ciebie? Jeśli tak, powinieneś już dziś rozpocząć kurs online „Plan marketingowy”, który przygotowałem dla ludzi biznesu o wielkich ambicjach, pełnych chęci do nieustannego rozwoju oraz zdobywania wiedzy, jak sprawić, żeby firma kręciła się coraz lepiej. Zainteresowany?

 

Ocena Akademii

4.9 ★★★★★

na podstawie 1.428 opinii

podstawowe informacje

TYP SZKOLENIA:
VOD

POZIOM:
★☆☆
podstawowy

polub nas

Plan marketingowy – korzyści

Plan marketingowy, zwłaszcza ten zrobiony dokładnie i profesjonalnie, zawiera wszelkie informacje na temat rynku, na który chcesz wprowadzić dany produkt lub usługę. Jego sedno tkwi jednak w czym innym. Nakreśla on cele marketingowe do osiągnięcia. Staje się żaglem dla nieustannego rozwoju i kierunkowskazem, w którą stronę powinieneś zmierzać w swoich poczynaniach reklamowych.

Czym wyróżnia się dobry plan marketingowy? Przede wszystkim skupia się na opisaniu tego, co i jak pragniesz osiągnąć w kwestii całego asortymentu firmy lub jednego, konkretnego produktu, wprowadzanego właśnie na rynek.

Jeśli chcesz osiągnąć sukces podczas tworzenia planu, potrzebujesz zwięzłości i konkretów. Górnolotne i rozbudowane opisy na nic się nie zdają, jeżeli nie posiadasz konkretów na ich poparcie. W centrum zainteresowania zawsze znajdują się realne do osiągnięcia cele marketingowe, opisane kompletnie i rzetelnie, z pogłębieniem wiedzy na temat samego produktu, jego otoczenia, firmy oraz środowiska zewnętrznego, w tym rynku oraz oczywiście Twoich konkurentów.

Po co tak się męczyć? Co faktycznie zyskujesz tworząc plan marketingowy dla Twojej firmy? Powiedzmy sobie to wprost – plan marketingowy stanowi fenomenalny sposób na wprowadzenie porządku do przedsiębiorstwa oraz optymalizację wszelkich działań prowadzonych na bieżąco i planowanych na przyszłość.

Dlaczego plan jest ważny? Wdrażanie rozmaitych idei na podstawie przeczucia potrafi przynosić dobre rezultaty, jednak jest obarczone sporym prawdopodobieństwem niepowodzenia. No, chyba że urodziłeś się w czepku, ale wówczas może lepiej zagraj w Lotka i zdobądź miliony, zamiast ryzykować skuteczność marketingu oraz przyszłe losy Twojej firmy!

W biznesie szczęście nie powinno stanowić fundamentów do działania. Zdecydowanie skuteczniejszym i bardziej profesjonalnym sposobem jest właśnie plan marketingowy. Dzięki niemu rozważasz wszelkie za i przeciw już na samym starcie. Dodatkowo przygotowujesz się zawczasu do podjęcia konkretnych kroków oraz łatwiej przewidujesz, co się może wydarzyć.

Plan marketingowy daje spokój oraz umożliwia kontrolę procesu na każdym etapie wdrożeniowym. Zawsze wiesz, co się dzieje, a w razie zaobserwowania jakichkolwiek problemów, błędów lub niedoskonałości, działasz szybko i sprawnie, optymalizując pracę od razu.

Jeśli zaczniesz pracować w oparciu o plan marketingowy, zwiększysz ruch na stronie oraz zaczniesz łatwiej i skuteczniej pozyskiwać nowych klientów.

Rzetelność i skrupulatność, które wiążą się z realizacją planu, pozwalają wyróżnić się na tle konkurentów. Stajesz się bardziej wiarygodny i profesjonalny, wzbudzasz zaufanie, co przekłada się z kolei na zwiększenie grona klientów oraz osób potencjalnie zainteresowanych Twoją ofertą.

Chciałbyś zacząć działać systematycznie, w oparciu o dobry plan, a przez to zarabiać więcej i łatwiej?

Przygotowałem dla Ciebie szereg wskazówek oraz praktycznej wiedzy, które zawarłem w kursie online „Plan marketingowy”. Znajdziesz go na platformie Akademia Przedsiębiorczości.

Jesteś już gotów do działania, czy chcesz czekać aż konkurencja zostawi Cię daleko w tyle?

 

Plan marketingowy – czego się nauczysz?

Masz już dość przekonywania klientów do zakupu? Czasami zajmuje to stanowczo za dużo czasu, a przy tym na dobrą sprawę nie przynosi satysfakcjonujących rezultatów. Krótko mówiąc, pracujesz dużo i ciężko, a zyski z tego są niewielkie lub praktycznie ich nie ma. Czy jesteś pewny, że chcesz tak pracować bez większego celu i sensu?

Naprawdę można inaczej. Chciałbyś wiedzieć, jak to zrobić? Nauczę Cię tworzyć precyzyjny i skuteczny plan podczas szkolenia online „Plan marketingowy”.

Kurs zbiera wiedzę na temat tego, jak budować wartościowe plany marketingowe, które naprawdę działają – generują ruch, przynoszą klientów, a przez to oczywiście także dają realne zyski.

Na podstawie życiowych przykładów pokażę Ci, co działa i jak wykorzystać teoretyczny plan w praktyce. Tylko bowiem w ten sposób rozwiniesz swoją firmę.

Do optymalnego działania potrzebujesz oczywiście sporej dawki wiedzy, przykładów oraz przedstawienia krok po kroku, co i jak zrobić. Dostaniesz to wszystko podczas szkolenia. A oprócz tego znacznie więcej. Zaprezentuję także przydatne narzędzia, dzięki którym zaczniesz budować i realizować plany marketingowe niczym prawdziwy profesjonalista.

Nauczę Cię, jak z pomocą dostępnych środków, skierować klienta dokładnie tam, gdzie chciałbyś, żeby był. Niejednokrotnie użytkownicy odwiedzający stronę potrzebują bowiem drobnej perswazji i… wtedy znacznie chętnie klikają „kup teraz”, „zapisz się do newslettera” lub „zapisz się na kurs”. Można ich do tego przekonać naprawdę prostymi środkami. Trzeba tylko wiedzieć, jak to zrobić.

Czego nauczysz się podczas kursu?

  • Z czego składa się dobry i skuteczny plan marketingowy?
  • Jak wdrożyć plan i wyciągnąć z niego jak najwięcej korzyści dla swojej firmy?
  • Jakich narzędzi potrzeba, żeby osiągać spore zyski oraz tworzyć kompleksowe sposoby działania?

Od wielu lat zajmuję się marketingiem w sieci i naprawdę wiele już widziałem. Rozumiem zasady działania rynku i po prostu wiem, co się sprawdza. Tę wiedzę zebrałem dla Ciebie w kursie online „Plan marketingowy”. Zapewniam Cię, że zawarte w nim wskazówki naprawdę przynoszą konkretne rezultaty, poszerzają strumień klientów, płynących do Twojego sklepu, a przez to zwiększają zyski na Twoim firmowym koncie.

Naprawdę uważasz, że stać Cię na to, żeby nie wykorzystać tej biznesowej wiedzy, skoro podaję Ci skuteczne rozwiązania na tacy? Na Twoim miejscu wolałbym nie ryzykować, że przed Tobą użyje jej Twoja konkurencja.

Chcesz poprawić sytuację Twojej firmy już dziś? Potrzebujesz marketingu budowanego w oparciu o rzetelnie przygotowany plan? Służę pomocą. Wszystkie te elementy znajdziesz w szkoleniu „Plan marketingowy”. Nie czekaj zatem i zabierz się do nauki jeszcze dziś.

 

Plan marketingowy – ważne

Grunt to mieć dobry plan – słyszę to niejednokrotnie, a później widzę, że ludzie zdają się na swoją intuicję oraz hurraoptymizm. Niby można, jednak raczej nie jest to najlepsza z dostępnych strategii marketingowych, zwłaszcza gdy chciałbyś systematycznie rozwijać swoją firmę.

Zdecydowanie lepiej oprzeć się na konkretach. A to właśnie daje dobry plan marketingowy. Pozwala uporządkować pracę, rozdzielić zadania oraz przeprowadzić proces ze zoptymalizowaniem dostępnych środków oraz wykorzystywanych narzędzi. Przekłada się to oczywiście na mądrzejszą pracę oraz zdecydowanie lepsze efekty.

Zyskujesz ruch, klientów oraz zwiększasz przychody, a Twoja firma jest coraz bardziej rozpoznawana na rynku. Klienci sami chcą do Ciebie przyjść. Biznes się kręci.

Wielkim wsparciem w dojściu do takich efektów jest plan marketingowy, czyli fundament i baza Twojego działania w sieci i poza nią.

Chcesz stworzyć kompleksową promocję, która przyciągnie do Ciebie wartościowych ludzi chętnych na zakupy? Musisz wiedzieć, jak to zrobić dobrze. Z chęcią Cię tego nauczę.

Zaloguj się do Akademii Przedsiębiorczości i rozpocznij kurs online „Plan marketingowy”. To Twoja skuteczna droga do uporządkowania pracy w firmie oraz lepszych efektów wizerunkowo-sprzedażowych.

Podczas szkolenia otrzymasz olbrzymią dawkę praktycznej wiedzy, dzięki której wzmocnisz swoją firmę oraz wzniesiesz się na zupełnie nowy poziom marketingu.

Lepiej nie czekaj i zacznij działać już dziś. Postaw na plan, dający rozwój, klientów oraz przyjemną wizję świetlanej przyszłości. To wszystko czeka na Ciebie właśnie tu, w Akademii Przedsiębiorczości.

Prowadzący szkolenie  plan marketingowy

Bartosz Paczyński

Od ponad 10 lat działam w branży digital marketingu, strategii reklamowej oraz kampaniach sprzedażowo-wizerunkowych. Wykorzystuję Internet we wszystkich jego kombinacjach do zwiększania sprzedaży oraz promocji wizerunku.

Od ponad 6 lat szkolę, konsultuję, optymalizuję marketing i biznes moich Klientów. Jest mentorem Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości. Wykładam w Szkole Ashanti. Byłem prelegentem w Akademii Leona Koźmińskiego, licznych Fundacji i Akceleratorów.

W moim portfolio – agencji Content Hero oraz moim prywatnym znajdują się takie firmy jak: Manpower Group, Bureau Veritas Polska, Reiffeisen Bank Polska, Axel Springer Polska, Techland, Calypso Fitness, Wyższa Szkoła Menedżerska, Uniwersytet Warszawski.

Cennik

Kosztu kursu “Plan marketingowy” w Akademii Przedsiębiorczości.

}

Dostęp na 12 miesięcy

Jednorazowa płatność

Dostęp z dowolnego miejsca

Kupując szklenie Plan Marketingowy otrzymasz:
– Dostęp do kursu od razu po dokonaniu płatności.
– Dostęp na okres 1 roku.
– Fakturę VAT na podany adres email.

Łącznie: 0