Prowadzenie fanpage – poradnik i kurs

Jesteś profesjonalistą i starasz się zawsze dążyć do doskonałości we wszystkich swoich działaniach biznesowych? A tu okazuje się, że fanpage na Facebooku mocno kuleje, a Ty nie wiesz, jak go poprawić. Wciąż szukasz rozwiązania, ale niezbyt masz pomysł od czego zacząć.

Prowadzenie profilu firmowego na Facebooku wcale nie jest specjalnie skomplikowane. Trzeba jednak mieć wiedzę oraz praktyczne umiejętności, aby wszystkie działania zaczęły przynosić rezultaty. A naprawdę dzięki firmowej stronie na Facebooku możesz osiągnąć więcej, niż początkowo mogło się wydawać. Potrzebujesz tylko metody, którą ja znam doskonale, bo codziennie z niej korzystam.

Chcesz budować społeczność i zarabiać za pośrednictwem Facebooka? Dołącz do Akademii Przedsiębiorczości i rozpocznij kurs online „Facebook Marketing Pro”, a już niebawem zaczniesz wykorzystywać social media do celów biznesowych równie dobrze, co zawodowi specjaliści od marketingu online.

PROWADZENIE FANPAGE – KORZYŚCI

Nikt już nie kwestionuje sensowności prowadzenia stron firmowych w social mediach. Wiele osób traktuje je jednak po macoszemu, niezbyt się z nimi licząc. Publikacje pojawiają się nieregularnie, ich jakość bywa różna. Przy tak prowadzonych social mediach trudno spodziewać się spektakularnych sukcesów. Sam siebie skazujesz na przeciętność. A naprawdę, wprowadzając niewielkie zmiany, prowadzenie fanpage może stać się kluczowym elementem Twojego marketingu online, który wreszcie zacznie przynosić wymierne korzyści.

Do czego przydaje się profil firmowy? Przede wszystkim z jego pomocą budujesz i umacniasz społeczność obserwatorów i fanów, czyli osób, wśród których są Twoi klienci, potencjalni klienci oraz sympatycy. To ludzie, którzy dobrze Ci życzą, chętnie opowiadają o Twojej firmie swoim znajomym lub dzielą się z innymi opublikowanymi przez Ciebie informacjami. Tacy fani to prawdziwy skarb. Dzięki social mediom na wyciągniecie ręki masz zaufane grono ambasadorów marki, którzy mogą promować Twoją firmę. Nadszedł najwyższy czas, żebyś wykorzystał to wszystko i zbudował silną pozycję na rynku.

Prowadzenie fanpage daje także szereg opcji reklamowych. Nie samym zasięgiem organicznym człowiek przecież żyje. Czasami warto wspomóc szczęście i wykorzystać płatne kampanie reklamowe, które skierują na Twoją stronę wartościowy ruch – nowych obserwatorów lub nawet potencjalnych klientów. Dzięki zaawansowanym ustawieniom możesz targetować reklamy i dopasować je to tego, czego poszukują Twoi odbiorcy. A to znacząco zwiększa szansę na finalny sukces, wzrost konwersji oraz sprzedaży.

Trzeba bowiem pamiętać o tym, że dobre prowadzenie fanpage na Facebooku poprawia wyniki sprzedażowe oraz zwiększa Twoje zyski. Wystarczy tylko właściwie skonstruować content i prawidłowo przygotować kampanie reklamowe. Efekty mogą przerosnąć Twoje oczekiwania. Jesteś gotów na wielkie zmiany?

Na koniec nie zapominajmy, że indywidualne podejście, które umożliwia prowadzenie fanpage na Facebooku, usprawnia komunikację z klientami. Są na bieżąco informowani, co się u Ciebie dzieje, a gdy mają pytania – szybko i sprawnie uzyskają potrzebne odpowiedzi.

Profil firmowy na Facebooku poprawia wizerunek, zwiększa sprzedaż oraz zastępuje wiele różnych kanałów komunikacji dla pracowników i klientów. Trzeba tylko nauczyć się korzystać z dostępnych narzędzi.

Chcesz wiedzieć, jak to zrobić skutecznie, sprawnie i bez niepotrzebnego czytania tysięcy opracowań? Przygotowałem dla Ciebie kompendium wiedzy o tym, jak powinno wyglądać prowadzenie fanpage. Wszystko zebrałem w kursie online „Facebook Marketing PRO”. Dzięki wskazówkom, zawartym w szkoleniu, zaczniesz prowadzić swoje kanały w mediach społecznościowych systematycznie, umiejętnie i z pomysłem, czyli jak prawdziwy profesjonalista.

Ocena Akademii

4.8 ★★★★★

na podstawie 128 opinii

podstawowe informacje

TYP SZKOLENIA:
VOD

POZIOM:
★☆☆
podstawowy

patron kursu

polub nas

PROWADZENIE FANPAGE – NAUCZYSZ SIĘ

Prowadzenie fanpage na Facebooku naprawdę nie jest bardzo skomplikowane. Musisz jednak trzymać się pewnych zasad oraz wykorzystywać zróżnicowane narzędzia, aby osiągać pożądane efekty. W innym razie nikt nowy nie trafi na Twoją stronę, klienci nie dowiedzą się o Twoich fenomenalnych akcjach lub ofercie. Smutne? Tak może wyglądać rzeczywistość, jeśli nie zabierzesz się do pracy już teraz. Bez obaw, nie zostawię Cię z tym samego. Wszystkie potrzebne informacje przekażę Ci właśnie w kursie online „Facebook Marketing PRO”.

Zacznijmy od początku. Czego musisz się nauczyć, żeby rozruszać profil na Facebooku? Przede wszystkim należy skupić się na samym bieżącym prowadzeniu strony. Trzeba zastanowić się, kto jest jego grupą docelową, przygotować plan i scenariusz postów, stworzyć wartościowe i profesjonalne treści. Naprawdę da się to opanować i wdrożyć do codziennych działań bez większego bólu i wyrzeczeń. Podczas kursu zdradzę Ci kilka profesjonalnych tricków oraz na przykładach pokażę, jak działać, żeby szybko uzyskać satysfakcjonujące rezultaty. Zainteresowany?

Prowadzenie fanpage trzeba niekiedy wesprzeć szeregiem działań marketingowych. Podczas szkolenia wytłumaczę, jak zbudować reklamę oraz całe kampanie, przy pomocy których ściągniesz na swoją stronę wartościowy ruch oraz zbudujesz solidne więzi z Twoimi odbiorcami. Dlaczego to tak ważne? Ponieważ to właśnie wśród tych fanów znajdują się Twoi klienci i ambasadorzy, których lojalność stanowi główną broń przeciwko Twoim konkurentom z branży. Tak łatwo oddałbyś cennych użytkowników swoim rywalom? Nie sądzę. Trzeba zatem zacząć działać.

Czego dowiesz się w trakcie kursu?

  • Jak zbudować fanpage pełen ruchu, życia i… klientów?
  • Co zrobić, żeby treści angażowały fanów?
  • Jakie reklamy się sprawdzają i dlaczego musisz wyszlifować cały content na wysoki połysk?
  • Jak targetowanie pomaga znaleźć Twoich idealnych klientów na Facebooku?

O wszystkim mówię prostym językiem oraz pokazuję praktyczne przykłady, żebyś zobaczył od razu, co należy zrobić. Możesz na bieżąco wdrażać poszczególne wskazówki. Zobaczysz, jak wiele korzyści z ich pomocą uzyskasz.

Jeśli zadbasz o content i odpowiednio przygotujesz kampanie reklamowe na Facebooku, to możesz być pewny, że przyciągniesz wartościowy ruch oraz ciekawych ludzi, zainteresowanych tym, co robisz. A to przełoży się na wymierne zyski.

Prowadzenie fanpage ma szansę stać się kluczem do Twojego sukcesu. Potrzebujesz tylko nieco wsparcia i inspiracji, którymi podzielę się właśnie w ramach kursu „Facebook Marketing PRO”. Skorzystasz?

 

WAŻNE

Profesjonalnie prowadzony fanpage bywa główną wizytówką firmy oraz sposobem na pozytywną komunikację z klientami. Musisz tylko znaleźć metodę, odpowiednią dla specyfiki Twojej branży. Wszystko inne opiera się na właściwym wykorzystaniu narzędzi, które dostajesz od Facebooka. Z chęcią pokażę Ci, co zrobić, żeby zaczęły działać dla Ciebie.

Dzięki kursowi „Facebook Marketing PRO” zrozumiesz mechanizmy rządzące Facebookiem. Dowiesz się, co się sprawdza, a czego zdecydowanie lepiej unikać, jeśli masz w planach prowadzenie fanpage. Pułapek jest sporo, ale z pomocą szkolenia nauczysz się je omijać oraz stawiać na właściwe rozwiązania. Efekt? Twój profil firmowy będzie pełen zaangażowanych fanów, komentujących i reagujących na Twoje treści. Aktywny fanpage to także więcej wejść na stronę internetową oraz liczniejsze sprzedaże.

Chcesz, żeby Facebook zaczął dla Ciebie zarabiać? Zaloguj się do Akademii Przedsiębiorczości już dziś i rozpocznij kurs „Facebook Marketing PRO”. To prosta droga do sukcesu Twojego fanpage’a.

Nie czekaj i zacznij działać już dziś, zanim wszyscy fani zaangażują się w komentowanie na profilach Twojej konkurencji.

 

Prowadzenie Fanpage na Facebook

Prowadzący szkolenie  prowadzenie fanpage

Bartosz Paczyński

Od ponad 10 lat działam w branży digital marketingu, strategii reklamowej oraz kampaniach sprzedażowo-wizerunkowych. Wykorzystuję Internet we wszystkich jego kombinacjach do zwiększania sprzedaży oraz promocji wizerunku.

Od ponad 6 lat szkolę, konsultuję, optymalizuję marketing i biznes moich Klientów. Jest mentorem Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości. Wykładam w Szkole Ashanti. Byłem prelegentem w Akademii Leona Koźmińskiego, licznych Fundacji i Akceleratorów.

W moim portfolio – agencji Content Hero oraz moim prywatnym znajdują się takie firmy jak: Manpower Group, Bureau Veritas Polska, Reiffeisen Bank Polska, Axel Springer Polska, Techland, Calypso Fitness, Wyższa Szkoła Menedżerska, Uniwersytet Warszawski.

Cennik

Kosztu kursu Prowadzenie Fanpage w Akademii Przedsiębiorczości.

}

Dostęp na 12 miesięcy

Jednorazowa płatność

Dostęp z dowolnego miejsca

Kupując szklenie Prowadzenie Fanpage otrzymasz:
– Dostęp do kursu od razu po dokonaniu płatności.
– Dostęp na okres 1 roku.
– Fakturę VAT na podany adres email.

Oceń stronę
[Łącznie: 0 Średnia: 0]