Reklama Gabinetu Stomatologicznego

KORZYŚCI

Każda branża ma swoją specyfikę i charakter, który trzeba uwzględnić w promocji, aby była skuteczna, przyciągała nowych klientów i dawała maksimum korzyści dla właściciela.

W zasadzie nie ma branży, która nie mogłaby zwiększyć rozpoznawalności swojej marki oraz sprzedaży za pośrednictwem Internetu. Gabinety stomatologiczne wcale nie są w tej sytuacji wyjątkiem.

Jeśli chcemy, żeby reklama gabinetu stomatologicznego w sieci była skuteczna, trzeba skupić się na stworzeniu spójnej promocji, opartej na różnych kanałach.

Reklama daje szansę na zwiększenie rozpoznawalności gabinetu, pokazaniu szerokiego wachlarza usług oraz przekonania nowych klientów, dlaczego powinny odwiedzić właśnie to konkretne miejsce. Aby dowiedzieć się, jak to osiągnąć, warto wziąć udział w odpowiednim szkoleniu z działań reklamowych w sieci.

Też chciałbyś wiedzieć, jak wypromować swój gabinet? Dołącz już dziś do grona aktywnych przedsiębiorców, zdobywających nową wiedzę.

NAUCZYSZ SIĘ

Szkolenia online, dostępne na portalu Akademia Przedsiębiorczości to sposób na to, żeby reklama gabinetu stomatologicznego była skuteczna i przynosiła wymierne rezultaty.

Podczas kursu dowiecie się, jak prowadzić stronę internetową gabinetu, co zrobić, aby być postrzeganym jako ekspert w swojej branży oraz jak pomagają w tym social media. Portal oferuje szereg praktycznych szkoleń z zakresu budowania wizerunku na poszczególnych portalach społecznościowych oraz daje szansę na poznanie rozmaitych narzędzi, które mogą się przydać do:

  • budowania pozytywnego wizerunku firmy,
  • informowania o usługach,
  • stworzenia wizerunku specjalisty, o wieloletnim doświadczeniu, do którego warto się zwrócić,
  • a w efekcie pozyskiwania nowych klientów.

WAŻNE

Portal Akademia Przedsiębiorczości pełen jest szkoleń pokazujących różne oblicza promocji online. Oprócz wiedzy, jak powinna wyglądać dedykowana reklama gabinetu stomatologicznego, można również wziąć udział w kursie dającym wiedzę w konkretnym temacie, np. wykorzystania Instagrama do promocji marki lub budowania profilu eksperckiego na LinkedIn.

Warto spojrzeć na promocję gabinetu stomatologicznego szerzej, dzięki czemu można wyjść poza standardowe działania i wyprzedzić konkurencję. Jesteś gotów na pozyskiwanie nowych pacjentów, którzy powierzą Ci pracę nad swoim pięknym uśmiechem i wizerunkiem? Jeśli tak, zapisz się już dziś na kolejne szkolenia w ramach Akademii Przedsiębiorczości

Ocena Akademii

4.9 ★★★★★

na podstawie 87 opinii

podstawowe informacje

TYP SZKOLENIA:
VOD + MATERIAŁY DODATKOWE

POZIOM:
★★☆
średnio-zaawansowany

CZAS:
  +360 minut

patron kursu

polub nas

wprowadzenie do szkolenia reklama gabinetu stomatologicznego

Szkolenie, podczas którego można uzyskać wiedzę, jak powinna wyglądać kompleksowa reklama gabinetu stomatologicznego, składa się z wielu różnych elementów. Współpraca z doświadczonym szkoleniowcem i ekspertem od promocji online – Bartoszem Paczyńskim – pozwala na przygotowanie dedykowanego planu działania, dzięki któremu Twój kalendarz wizyt szybko się wypełni.

Aby promocja była skuteczna, na początek trzeba zacząć od zbudowania odpowiedniej persony klienta, która uwzględnia najważniejsze cechy i potrzeby głównej grupy docelowej pacjentów, którzy odwiedzają gabinet.

Gdy wiemy już do kogo kierujemy przekaz, łatwiej budować spójne komunikaty, które pojawią się na stronie internetowej, blogu oraz w mediach społecznościowych. Persona wpływa na to, jak wygląda strona internetowa, co powinno się na niej znaleźć, aby ocieplić wizerunek i pokazać równocześnie maksymalny profesjonalizm i doświadczenie.

Na stronie gabinetu musi znaleźć się konkretna oferta, pokazująca, na jakie usługi mogą liczyć pacjenci. Oprócz tego, warto aby znalazły się na niej praktyczne wskazówki oraz porady, które przydadzą się pacjentom na co dzień.

Kolejnym krokiem jest przemyślenie treści oraz płatnych kampanii promocyjnych w mediach społecznościowych. Gwarantuje to zwiększenie zainteresowania gabinetem, zbudowanie grona odbiorców, którzy regularnie czytają publikowane posty i aktywnie na nie reagują. Spośród nich w przyszłości wyłonią się kolejni pacjenci oraz ambasadorzy, rekomendujący usługi stomatologiczne swoim znajomym.

Reklama gabinetu stomatologicznego w Internecie powinna działać wielotorowo, informować, zaciekawiać i oferować szereg korzyści dla użytkowników regularnie odwiedzających stronę lub profil. Wówczas można liczyć na to, że promocja online przełoży się na zwiększenie grupy klientów, którzy będą chcieli zadbać o zdrowie swoich zębów właśnie w Twoim gabinecie.

Chcesz wiedzieć więcej, jak skutecznie promować się w sieci? Zapraszamy do kontaktu oraz zapisania się na praktyczne kursy na platformie Akademia Przedsiębiorczości.

zawartość kursu

  • Lekcja 1 – Zakaz promocji placówek medycznych a realia promocji w Internecie
  • Lekcja 2 – Strona www – triki na zwiększenie konwersji, możliwości promocyjne, kluczowe aspekty w generowaniu zapytań
  • Lekcja 3 – Google w służbie generowania Klientów dla kliniki stomatologicznej
  • Lekcja 4 – Social Media w służbie generowania Klientów dla kliniki
  • Lekcja 5 – Rekomendacje i marketing szeptany – klucz do dobrej opinii i Klientów
  • Lekcja 6 – Personal Branding Kliniki, właściciela i lekarzy
  • Lekcja 7 – Networking dla stomatologa – czy to na prawdę ma sens?
  • Lekcja 8 – SMS Marketing i email Marketing a budowanie więzi, relacji i zaufania

Oprócz materiałów dedykowanych otrzymujesz dostęp do wszystkich kursów w Akademii Przedsiębiorczości – Instagram, Facebook Marketing, Reklamy na Facebooku, kampanie newsletterowe i wiele wiele więcej!

Prowadzący szkolenie reklama gabinetu stomatologicznego

Bartosz Paczyński

Od ponad 10 lat działam w branży digital marketingu, strategii reklamowej oraz kampaniach sprzedażowo-wizerunkowych. Wykorzystuję Internet we wszystkich jego kombinacjach do zwiększania sprzedaży oraz promocji wizerunku.

Od ponad 6 lat szkolę, konsultuję, optymalizuję marketing i biznes moich Klientów. Jest mentorem Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości. Wykładam w Szkole Ashanti. Byłem prelegentem w Akademii Leona Koźmińskiego, licznych Fundacji i Akceleratorów.

W moim portfolio – agencji Content Hero oraz moim prywatnym znajdują się takie firmy jak: Manpower Group, Bureau Veritas Polska, Reiffeisen Bank Polska, Axel Springer Polska, Techland, Calypso Fitness, Wyższa Szkoła Menedżerska, Uniwersytet Warszawski.

dołącz do Akademii

dołączając otrzymasz:

  • Dostęp do Wszystkich Szkoleń Online na platformie EduTree.pl o wartości >10.000 zł
  • Dostęp do archiwum webinarów o wartości >500 zł
  • Dostęp do webinarów zamkniętych o wartości >1500 zł
  • Dostęp do nowych materiałów, i aktualizacji
  • Dostęp do serii Herosi Biznesu o wartości >3000 zł
  • Promocje i Rabaty u Partnerów
  • Dostęp do newslettera edukacyjnego
  • Do 50% zniżki na szkolenia stacjonarne
  • Pełen dostęp do Akademii za 1,37 zł/dziennie!
  • Otrzymasz Fakturę VAT 23%, którą "wrzucisz" w koszty