Reklama produktowa w Google – co to jest?

Luty 10, 2019

Kampanie produktowe Google są jedną z najpopularniejszych form reklamy, z której korzystają sklepy internetowe. Zachęcanie do zakupów poprzez tę dominującą w sieci wyszukiwarkę jest niezwykle skuteczne. To efekt zasięgu, dobrego targetowania oraz relatywnie niewysokich kosztów. Dlatego niemal każdy sklep internetowy, liczący na wysoką konwersję, powinien wykorzystać możliwości, jakie zapewnia reklama produktowa w Google. Kampanie prowadzone poprzez Google zapewniają dobre zaprezentowanie asortymentu sklepu internetowego szerokiej grupie odbiorców. Fachowo przygotowana i zoptymalizowana reklama produktowa w Google może przynieść naprawdę satysfakcjonujące rezultaty.

Od strony operacyjnej reklama produktowa w Google dociera do klientów, korzystających z sieci poprzez komputery oraz urządzenia mobilne. Przy okazji należy zaakcentować, że obecnie niemal koniecznością jest, aby strona sklepu internetowego była dostosowana do smartfonów. To oczywiście związane jest z zapewnieniem potencjalnym klientom jak najłatwiejszego dostępu do reklamowanego asortymentu.

Spójrzmy na najistotniejsze korzyści kampanii produktowych w Google, aby przekonać się, że warto włączyć ją do zestawu działań reklamujących sklep internetowy.

reklama produktowa w Google sprawnie doprowadza do reklamowanego produktu.  

Klient w jednym polu zauważa zdjęcie produktu wraz z ceną, kategorią i nazwą sklepu, co ułatwia podjęcie decyzji zakupowej.

• Elastyczność treści reklam.

Raz przygotowany komunikat w każdej chwili może ulec zmianie. Jeżeli podczas kampanii, oferta sklepu zmieniła się, nie stanowi to żadnego problemu. W przypadku reklam Google zawsze można zmodyfikować treść reklamy.

• Możliwość reklamowania bardzo dużej liczby produktów.

Google pozwala na reklamowania wielu produktów z zachowaniem pełnej kontroli nad tym, co jest reklamowane.

• Dokładne targetowanie.

Reklamy Google podlegają wieloaspektowemu targetowaniu pod kątem preferencji, demografii, zainteresowań czy lokalizacji.



Reklama produktowa w Google to jedna z najskuteczniejszych form promocji ecommerce.

Chcesz wiedzieć więcej o reklamach produktowych w Google? Kliknij w logotyp Partnera artykułu!

Szkolenie LinkedIn Masterclass - Warszawa 20.11.2019

autor:

Bartosz Paczyński

Od ponad 10 lat działam w branży digital marketingu, strategii reklamowej oraz kampaniach sprzedażowo-wizerunkowych. Wykorzystuję Internet we wszystkich jego kombinacjach do zwiększania sprzedaży oraz promocji wizerunku.

W moim portfolio – agencji Content Hero oraz moim prywatnym znajdują się takie firmy jak: Manpower Group, Bureau Veritas Polska, Reiffeisen Bank Polska, Techland, Calypso Fitness, Uniwersytet Warszawski

Jak pobrać film z Facebooka? Sprawdzone sposoby

Jak pobrać film z Facebooka? Sprawdzone sposoby

BlogJak pobrać film z Facebook? Jeśli kiedykolwiek się nad tym zastanawialiście, to dzisiejszy tekst jest właśnie dla Was, gdyż skupimy się na praktycznych i skutecznych sposobach zapisywania plików video z tego popularnego portalu społecznościowego. Treści video...

Zdjęcie w tle na Facebook – aktualne wymiary i kluczowe elementy

Zdjęcie w tle na Facebook – aktualne wymiary i kluczowe elementy

BlogWiększość z przedsiębiorców zdaje sobie już dobrze sprawę, że obecność ich biznesu na Facebooku jest niemalże obowiązkowa, bez względu na to, czy prowadzą e-commerce, czy inny rodzaj firmy. Samo bycie to jednak jeszcze nie wszystko, żeby zbudować wokół fanpage’a...

Google Merchant Center – co to jest i jak działa?

Google Merchant Center – co to jest i jak działa?

BlogGoogle Merchant Center stał się w ostatnim czasie jednym z popularniejszych sposobów zwiększania ruchu w sklepach internetowych. Dlatego też w dzisiejszym artykule postaramy się zebrać wiedzę na temat tego, czym to narzędzie jest i jak je skutecznie wykorzystać do...

Udostępnij artykuł

Nie bądź samolubem! Podziel się widzą!