Reklama produktowa w Google – co to jest?

10 lutego, 2019

Kampanie produktowe Google są jedną z najpopularniejszych form reklamy, z której korzystają sklepy internetowe. Zachęcanie do zakupów poprzez tę dominującą w sieci wyszukiwarkę jest niezwykle skuteczne. To efekt zasięgu, dobrego targetowania oraz relatywnie niewysokich kosztów. Dlatego niemal każdy sklep internetowy, liczący na wysoką konwersję, powinien wykorzystać możliwości, jakie zapewnia reklama produktowa w Google. Kampanie prowadzone poprzez Google zapewniają dobre zaprezentowanie asortymentu sklepu internetowego szerokiej grupie odbiorców. Fachowo przygotowana i zoptymalizowana reklama produktowa w Google może przynieść naprawdę satysfakcjonujące rezultaty.

Od strony operacyjnej reklama produktowa w Google dociera do klientów, korzystających z sieci poprzez komputery oraz urządzenia mobilne. Przy okazji należy zaakcentować, że obecnie niemal koniecznością jest, aby strona sklepu internetowego była dostosowana do smartfonów. To oczywiście związane jest z zapewnieniem potencjalnym klientom jak najłatwiejszego dostępu do reklamowanego asortymentu.

Spójrzmy na najistotniejsze korzyści kampanii produktowych w Google, aby przekonać się, że warto włączyć ją do zestawu działań reklamujących sklep internetowy.

reklama produktowa w Google sprawnie doprowadza do reklamowanego produktu.  

Klient w jednym polu zauważa zdjęcie produktu wraz z ceną, kategorią i nazwą sklepu, co ułatwia podjęcie decyzji zakupowej.

• Elastyczność treści reklam.

Raz przygotowany komunikat w każdej chwili może ulec zmianie. Jeżeli podczas kampanii, oferta sklepu zmieniła się, nie stanowi to żadnego problemu. W przypadku reklam Google zawsze można zmodyfikować treść reklamy.

• Możliwość reklamowania bardzo dużej liczby produktów.

Google pozwala na reklamowania wielu produktów z zachowaniem pełnej kontroli nad tym, co jest reklamowane.

• Dokładne targetowanie.

Reklamy Google podlegają wieloaspektowemu targetowaniu pod kątem preferencji, demografii, zainteresowań czy lokalizacji.

Reklama produktowa w Google to jedna z najskuteczniejszych form promocji ecommerce.

Chcesz wiedzieć więcej o reklamach produktowych w Google? Kliknij w logotyp Partnera artykułu!

Sprawdź: Bezpłatne Szkolenia Online dla Przedsiębiorców

autor:

Bartosz Paczyński

Od ponad 10 lat działam w branży digital marketingu, strategii reklamowej oraz kampaniach sprzedażowo-wizerunkowych. Wykorzystuję Internet we wszystkich jego kombinacjach do zwiększania sprzedaży oraz promocji wizerunku.

W moim portfolio – agencji Content Hero oraz moim prywatnym znajdują się takie firmy jak: Manpower Group, Bureau Veritas Polska, Reiffeisen Bank Polska, Techland, Calypso Fitness, Uniwersytet Warszawski

Jak pozyskać klientów, czyli lead generation w Internecie

Jak pozyskać klientów, czyli lead generation w Internecie

Skoro chcesz prowadzić biznes w sieci lub pragniesz wykorzystać Internet do promowania swojej oferty lub usług, powinieneś zacząć jak najskuteczniej używać lead generation. Co to takiego, jak pozyskać klientów z jego pomocą oraz jak zacząć sprzedawać więcej i lepiej?...

WebinarJam – Musisz To Wiedzieć Zanim Go Kupisz!

WebinarJam – Musisz To Wiedzieć Zanim Go Kupisz!

Ostatnimi czasy ze względu na pandemię większość z nas prowadzi swoje biznesy poprzez Home Office, wykorzystując do intensywnego działania przestrzeń Internetu. Z jej pomocą można przecież osiągnąć naprawdę wiele. Często więcej niż początkowo mógłbyś sobie nawet...

Dropshipping – co to jest

Dropshipping – co to jest

E-commerce to jednak z najszybciej rozwijających się dziedzin współczesnego handlu. Kolejne sklepy powstają w olbrzymich ilościach, oferując szereg rozmaitych towarów i usług. Oprócz standardowych sklepów, coraz częściej przedsiębiorcy decydują się na zakładanie...

Łącznie: 0