Reklama w Google od podstaw – kurs online

Promocja w Internecie miewa rozmaite formy. Warto dobrze przemyśleć ich wykorzystywanie, żeby osiągać jak najlepsze rezultaty dla własnego biznesu, który przecież ma swoją specyfikę oraz wymagania.

Niektórzy decydują się na pozycjonowanie, inni rzucają się w wir social mediów. A ja powiem Ci, że bez względu na to w jakiej branży działasz, nie możesz lekceważyć Google.

Ten światowy potentat wciąż daje sporo rozwiązań, a reklama w Google bywa naprawdę skuteczna, a co najważniejsze niekiedy jest nawet… darmowa.

Chciałbyś nauczyć się wykorzystywania rozmaitych narzędzi od Google profesjonalnie, zarabiać coraz więcej i nieustannie rozwijać swój biznes? Jeśli tak, to przygotowałem dla Ciebie kurs online „Reklama w Google”, dzięki któremu sekrety promocji za pomocą popularnej wyszukiwarki przestaną mieć dla Ciebie tajemnice.

 

REKLAMA W GOOGLE – KORZYŚCI

Próbowałeś już reklamy w Google, ale masz wrażenie, że nie zadziałała, jak należy? Najwyższy czas podejść do tematu niczym prawdziwy profesjonalista. Poznaj wszystkie warianty, które Google może zaproponować, żeby znaleźć najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy.

Wszyscy kojarzą reklamę w Google przede wszystkim z Google Ads. Ty również? Oczywiście to podstawowa forma promocji, oferowana przez tę globalną markę, jednak nie jedyna.

Co zyskujesz, wykorzystując Google Ads? Przede wszystkim zwiększasz zainteresowanie oraz widoczność Twojej firmy u klientów, których już wcześniej pozyskałeś. Dlaczego to takie ważne? Zawsze warto przypominać klientom o swoim istnieniu, pokazywać nowości oraz utrzymywać nieustanny kontakt. To podstawa dla budowania relacji, zaufania oraz rozpoznawalności marki na rynku.

Równocześnie za pomocą Google Ads docierasz do tysięcy nowych osób, naprawdę zainteresowanych ofertą – w końcu Twoje treści promocyjne pokazują się tylko tym osobom, które wpisały w okienko wyszukiwarki konkretną frazę. Jeśli dobrze się przygotujesz i zoptymalizujesz treści, trafisz do właściwych osób. Przez to szanse na zwiększenie sprzedaży oraz poszerzenie portfela klientów zdecydowanie wzrosną.

A jakie inne formy często przybiera reklama w Google? Oprócz Google Ads istnieje szereg innych rozwiązań, które przynoszą dobre rezultaty, niekiedy bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Nawet jeśli prowadzisz lokalną firmę, nastawioną na klientów z sąsiedztwa, to i tak powinieneś wykorzystać wielki potencjał, który dają wizytówki w Google Maps. Z ich pomocą docierasz do nowych klientów, wzbudzasz większe zaufanie oraz pokazujesz się osobom, które do tej pory nie miały pojęcia o Twoim istnieniu. A to wszystko bez dodatkowych opłat, bo stworzenie wizytówki jest całkowicie darmowe. Trzeba tylko wypełnić ją odpowiednim contentem, który wygeneruje wartościowy ruch. Chcesz wiedzieć jak? Dowiesz się tego między innymi z tego szkolenia oraz z innych kursów, dedykowanych właśnie wizytówce w Google Moja Firma.

Reklama w Google to również rozmaite treści publikowane na blogach, oczywiście pod warunkiem, że zostaną przygotowane z głową oraz uwzględnieniem kluczowych zasad. Nie zapominaj o artykułach sponsorowanych, które także generują wartościowy ruch oraz pomagają w pozycjonowaniu strony, dzięki wykorzystaniu odpowiednio dobranych fraz kluczowych, czyli podstawy wielu działań marketingowych w Internecie.

Wykorzystanie potencjału, który daje reklama w Google, przynosi sporo korzyści wizerunkowych i finansowych. Dzięki wartościowej promocji docierasz do odpowiednich ludzi, wartościowych klientów. Jeśli się postarasz, zostaną z Tobą na długie lata, regularnie korzystając z Twoich usług lub kupując Twoje towary.

Chciałbyś tego dla swojej firmy? Zaloguj się do Akademii Przedsiębiorczości i już dziś sprawdź, ile możesz zyskać, jeśli zdecydujesz się na kurs „Reklama w Google”.

Ocena Akademii

4.8 ★★★★★

na podstawie 128 opinii

podstawowe informacje

TYP SZKOLENIA:
VOD

POZIOM:
★☆☆
podstawowy

polub nas

REKLAMA W GOOGLE – NAUCZYSZ SIĘ

Gdy przygotowywałem to szkolenie, postanowiłem, że w ramach materiału video dostaniesz ode mnie pakiet najważniejszych wiadomości o tym, jak poruszać się w Google marketingu. Wiem, ścieżki bywają różne, każda branża jest specyficzna i ma swoją charakterystykę. Jeśli jednak zdobędziesz podstawową wiedzę i umiejętności, zawsze będziesz w stanie przygotować wartościowy content i sprawić, żeby Google zaczęło pracować dla Ciebie, generując leady oraz zyski, regularnie pojawiające się na Twoim koncie.

Prostymi słowami, krok po kroku przedstawię rozmaite możliwości reklamowe, które daje Google. Dzięki temu zrozumiesz poszczególne mechanizmy oraz będziesz mógł sprawdzić, z jakich rozwiązań powinieneś skorzystać od razu, a do których warto nieco się przygotować oraz co zrobić, żeby Twoja reklama była naprawdę wartościowa i przynosiła spory ruch.

Jeśli do tej pory nie miałeś styczności z narzędziami Google dla biznesu, bez obaw. Pokażę Ci, jak wygląda interfejs, gdzie powinieneś szukać najważniejszych funkcji, potrzebnych do budowania reklamy Twojej firmy. Po zakończeniu kursu będziesz się poruszał w świecie Google bez najmniejszych problemów.

Gdy zaprzyjaźnisz się już z poszczególnymi rozwiązaniami, pokażę Ci, jak tworzyć przykuwające kampanie marketingowe w Google. I to takie, które zaintrygują Twoich odbiorców do tego stopnia, że wejdą na Twoją stronę, zostaną na niej dłużej, a może nawet dokonają zakupu.

Podczas kursu przedstawię sporo przykładów, a Ty będziesz mógł trenować i budować swoją obecność w Google od razu. Bo w sumie na co czekać? Dzięki temu efekty pojawią się naprawdę szybko.

Czego nauczysz się podczas kursu?

  • Dowiesz się, jak wykorzystać wszystkie najważniejsze narzędzia Google dla potrzeb promocji Twojej firmy.
  • Zobaczysz, jak stworzyć ciekawą i skuteczną kampanię reklamową, która wygeneruje wartościowe leady.
  • Zbudujesz wstęp pod specjalistyczne szkolenia dotyczące reklamy na Facebooku, Instagramie, LinkedIn itp.
  • Poznasz sekret, jak reklamować się w Google skutecznie i niskim kosztem.

Dzięki kursowi zrozumiesz podstawy działania reklamy w Google, dzięki czemu później będziesz mógł bez większego trudu uzupełniać wiedzę z poszczególnych tematów oraz przygotowywać profesjonalne kampanie promocyjne.

Chcesz zacząć budować spójny i wartościowy marketing online dla swojej firmy? Jeśli tak, to szkolenie „Reklama w Google” jest właśnie dla Ciebie.

Zapisz się już dziś i zobacz, jak zacząć rozwijać biznes z pomocą Google.

 

WAŻNE

Nie sposób funkcjonować bez Internetu. Dotyczy to również biznesu, który został zmuszony do znalezienia swojej niszy w przestrzeni wirtualnej. Trzeba przyznać, że wiele firm rozgościło się całkiem wygodnie w rzeczywistości online i regularnie czerpią z tego profity.

Również chciałbyś każdego dnia widzieć, jak Twoja firma zarabia za pośrednictwem kanałów online? Zacznij reklamować się w Internecie już dziś. Rób to jednak z głową, na podstawie dobrze przemyślanego planu. Szkolenie „reklama w Google” poprowadzi Cię krok po kroku przez różne warianty promocji w wyszukiwarce, z których warto skorzystać.

Chcesz dowiedzieć się więcej o wizytówkach w Mapach Google, Google Ads lub o wykorzystaniu fraz kluczowych w rozmaitych artykułach? Nie zwlekaj – już dziś dołącz do Akademii Przedsiębiorczości i rozpocznij szkolenie „Reklama w Google”.

Naprawdę nie masz na co czekać. Konkurencja nie śpi i cały czas szuka sposobu, żeby Cię wyprzedzić. Poddasz się bez walki, czy podejmiesz wyzwanie, zyskując realną przewagę w Google?

Reklama w Google – kilka słów o szkoleniu

Prowadzący szkolenie  REKLAMA W GOOGLE

Bartosz Paczyński

Od ponad 10 lat działam w branży digital marketingu, strategii reklamowej oraz kampaniach sprzedażowo-wizerunkowych. Wykorzystuję Internet we wszystkich jego kombinacjach do zwiększania sprzedaży oraz promocji wizerunku.

Od ponad 6 lat szkolę, konsultuję, optymalizuję marketing i biznes moich Klientów. Jest mentorem Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości. Wykładam w Szkole Ashanti. Byłem prelegentem w Akademii Leona Koźmińskiego, licznych Fundacji i Akceleratorów.

W moim portfolio – agencji Content Hero oraz moim prywatnym znajdują się takie firmy jak: Manpower Group, Bureau Veritas Polska, Reiffeisen Bank Polska, Axel Springer Polska, Techland, Calypso Fitness, Wyższa Szkoła Menedżerska, Uniwersytet Warszawski.

Cennik

Kosztu kursu Reklama w Google w Akademii Przedsiębiorczości.

}

Dostęp na 12 miesięcy

Jednorazowa płatność

Dostęp z dowolnego miejsca

Kupując szklenie Reklama w Google otrzymasz:
– Dostęp do kursu od razu po dokonaniu płatności.
– Dostęp na okres 1 roku.
– Fakturę VAT na podany adres email.

Oceń stronę
[Łącznie: 0 Średnia: 0]