Szkolenie Instagram

h

Dostęp: natychmiastowy dostęp na 6 miesięcy od daty zakupu

h

Faktura VAT: 23%

h

Dostępny na aplikacji mobilnej: Wkrótce

Szkolenie Instagram – wstęp i opis kursu

Szkolenie Instagram Marketing to aż 14 autorskich lekcji – łącznie ponad 2,5 godziny dedykowanych materiałów z ogromną dawką praktycznej wiedzy w każdym z nich!

Każda lekcja kursu Instagram Marketing to dedykowany film instruktażowy dla konkretnego tematu, w którym poznasz od podszewki wybrane zagadnienie.

Twórz treści, które rozkochają w sobie Klientów! Poznaj techniki prowadzenia profilu, budowania zasięgów i reklamy na Instagramie!

 

Korzyści ze Szkolenia Instagram:

  • 14 lekcji dedykowanych informacji i praktycznych wskazówek, które wykorzystasz dzięki szkoleniu Instagram Marketing w codziennej pracy
  • Poznaj podstawy oraz średnio-zaawansowane ustawienia i korzyści z prowadzenia kampanii reklamowych na Instagramie. Po co docierać do wszystkich, jeśli możesz dotrzeć tylko do tych, którzy są zainteresowani Twoją ofertą?
  • Zwiększ swoje zasięgi oraz rozpoznawalność korzystając w poprawny oraz optymalny sposób z Instagram Stories, IGTV oraz Reels. Poznaj proste sposoby na aktywizację swojej społeczności!
  • Czy wiesz czym jest shadowban, jakie są nielegalne # oraz za jakie aplikacje możesz zostać zablokowany?
  • Influencer influencerowi nierówny. Jak odróżnić tych dobrych od tych “złych”?
  • Dowiedz się, jak wykorzystać Instagram do budowania swojej marki osobistej i promocji usług w internecie
  • Pokażę Ci jak analizować i interpretować statystyki na Instagramie oraz wskażę, które przydadzą Ci się w codziennej pracy.

Dla kogo jest Szkolenie Instagram:

Osoby początkujące
To świetny, pierwszy krok dla osób, które chcą wejść w świat marketingu internetowego i poznać wszystko od podstaw, aż po zaawansowane techniki w szkoleniu Instagram Marketing.

Osoby podnoszące swoje kompetencje
Ten kurs – szkolenie Instagram Marketing – optymalnie pomaga w ułożeniu wiedzy dla Wirtualnych Asystentek, Marketingowców, Social Media Managerów oraz każdej osoby, która działa już w obszarze marketingu internetowego, ale chciałaby usystematyzować swoją wiedzę.

Przedsiębiorcy
Idealny dla każdego przedsiębiorcy, który chce wykorzystać wiedzę branżową z kursu szkolenie Instagram Marketing i kreować wyjątkowe profile, które będą odpowiadać na potrzeby Klientów oraz osób, które chcą umiejętnie kontrolować agencje, którym zlecają prace.

Pracownicy firm i Freelancerzy
Kurs szkolenie Instagram Marketing jest doskonały dla pracowników, którzy podniosą swoje kwalifikacje i będą mogli profesjonalnie działać w dodatkowych obszarach swojego stanowiska.

 

Ilość lekcji: 14

}

Czas trwania kursu: 2,5 godziny

h

Faktura VAT: 23%

Data aktualizacji kursu: wrzesień 2021

Kurs Certyfikowany: TAK

Cena brutto:

389,00 

Plan szkolenia Instagram Marketing:

N

Moduł 1

SZKOLENIE INSTAGRAM

  • W tym module dowiesz się czym różni się od siebie konto biznesowe od profilu osobistego
  • Pomogę Ci w wyborze odpowiedniego konta i razem wyznaczymy Twoje cele
  • Opowiem jak wykorzystać Instagram do budowania swojej marki osobistej oraz promocji firmy i jej usług
N

Moduł 2

SZKOLENIE INSTAGRAM

  • Przejdziemy krok po kroku przez schemat funkcjonowania oraz ustawienia Instagrama z poziomu komputera czy laptopa
  • Dam Ci pogląd oraz wskaże możliwości, które daje Ci Instagram na telefonie w zależności od wybranego przez Ciebie profilu
  • Pokażę Ci różnice w możliwościach statystycznych oraz analitycznych na poziomie różnych profili oraz w zależności od używanego narzędzia
N

Moduł 3

SZKOLENIE INSTAGRAM

  • Ten moduł poświęcony jest w całości tworzeniu oraz omawianiu wszystkiego, co jest pionowe, czyli Stories, IGTV oraz Reels
  • Pokażę Ci różnice między poszczególnymi mediami oraz wyjaśnię jak należy je ustawić
  • Omówimy różne możliwości korzystania z nich oraz ich wady i zalety
  • Pokażę Ci jak w prosty i kreatywny sposób ożywić nudne stories i przyciągnąć uwagę
N

Moduł 4

SZKOLENIE INSTAGRAM

  • Analityka Facebooka może być na pierwszy rzut oka przerażająca, dlatego też spokojnie wyjaśnię Ci cały interfejs
  • Opowiem Ci na temat analizy poszczególnych kolumn oraz przetłumaczę na “ludzki język” jak czytać poszczególne kolumny
  • Wskażę Ci jak łatwiej filtrować oczekiwane przez Ciebie dane
  • Pokażę Ci na przykładzie jak osobiście możesz tworzyć specjalne kategorie analityki
  • Opowiem na temat czasu, który reklama potrzebuje zanim zacznie dobrze zbierać dane do analizy
  • Na koniec omówimy jak interpretować wyniki, aby móc wdrożyć optymalizację Twoich reklam
N

Moduł 5

SZKOLENIE INSTAGRAM

  • Ten moduł poświęcony jest aplikacjom i dobrych praktykach, które dotyczą ich użytkowana
  • Poznasz aplikacje do interakcji na Instagramie oraz powiem Ci, które są bezpieczne
  • Podam Ci kilka skutecznych i przede wszystkim legalnych sposobów na pozyskiwanie followersów na Instagramie
  • Wyjaśnię Ci jaka jest różnica między pozyskiwaniem, a kupowaniem followersów i dlaczego to drugie jest ZABRONIONE
N

Moduł 6

SZKOLENIE INSTAGRAM

  • Reklama i sklep idą w parze!
  • W tym module dowiesz się, jak ustawić, analizować oraz optymalizować reklamę na Instagramie
  • Poznasz efektywne metody docierania do nowych followersów przy wykorzystaniu najmniejszego budżetu
  • Wyjaśnię Ci krok po kroku jak założyć sklep na Instagramie oraz podpiąć go w prosty i wygodny dla Ciebie sposób

Szkolenie Certyfikowane

Ten kurs kończy się uzyskaniem imiennego certyfikatu.

Po zakończeniu tego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający o zdobytej przez Ciebie wiedzy.

Możesz go umieścić w CV, obramować i powiesić w swoim biurze czy też firmie. Otrzymasz go automatycznie po zakończeniu wszystkich modułów w danym kursie.

certyfikat szkolenia

Autor Szkolenia Instagram

Bartosz Paczyński

Przedsiębiorca oraz Interim Marketing Director.
Wykładowca w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego.
Doradca. Konsultant. Trener Marketingu i Sprzedaży.
Właściciel Agencji Reklamowej Content Hero i Akademii Przedsiębiorczości „EduTree”.

Od ponad 10 lat działa w branży digital marketingu, strategii reklamowej oraz kampaniach sprzedażowo-wizerunkowych. Wykorzystuje Internet we wszystkich jego kombinacjach do zwiększania sprzedaży oraz promocji wizerunku moich Klientów.

W ramach agencji  Content Hero pracował dla: Manpower Group, Bureau Veritas Polska, Reiffeisen Bank Polska, Axel Springer Polska, Calypso Fitness, Uniwersytet Warszawski, Ministerstwo Finansów, Europejskie Centrum Konsumenckie, Almatur, SOTI.

Szkolił między innymi: BNP Paribas Polska, Orange, Weco Travel, Centrum Nauki Kopernik.

Gościł jako ekspert w Polsat News, TVP Warszawa, Chilli Zet.

Jego publikacje i komentarze pojawiły się na łamach: Money.pl, Forbes, PR News, Puls Biznesu oraz magazynach branżowych: Magazyn Online Marketing, Social Media Manager.

Łącznie: 0