Kurs Online: Google Trends

h

Dostęp: natychmiastowy dostęp na 6 miesięcy od daty zakupu

h

Faktura VAT: 23%

h

Dostępny na aplikacji mobilnej: Wkrótce

Kurs Google Trends – korzyści

Czasami wystarczy naprawdę niewiele, aby poznać myśli i upodobania klientów. Jednym z praktycznych sposobów jest na przykład wykorzystanie Google Trends, aby jak najlepiej dopasować przekaz marketingowy do konkretnej grupy odbiorców.

Całą wiedzę na ten temat zawarliśmy w darmowym szkoleniu, dostępnym w pakiecie Dobry Start, który otrzymuje każdy, kto zapisze się do Akademii Przedsiębiorczości.

Dlaczego warto poznać Google Trends? To niezmiernie skuteczne narzędzie, dzięki któremu można dosłownie zobaczyć, co interesowało użytkowników wyszukiwarki w ostatnim miesiącu, roku lub dziesięcioleciu.

Taka wiedza jest na wagę złota, a my pomożemy ją sprawnie pozyskać dla Twoich celów biznesowych. 

Kurs Google Trends – Nauczysz się

Kurs Google Trends krok po kroku wyjaśnia zasady działania narzędzia. Pokazuje jak je używać, żeby przynosiło wymierne korzyści.

Podczas kolejnych lekcji nauczysz się:

  • wyszukiwać informacje o preferencjach użytkowników,
  • zawężać grupę wyszukiwania do potrzebnych dla Ciebie informacji (kraj, region itp.),
  • porównywać dane związane z różnymi rodzajami produktów i usług,
  • analizować wykresy,
  • wdrażać zdobytą wiedzę teoretyczną w praktykę,

a dzięki temu sprawnie i bez kosztownych działań zaczniesz pozyskiwać nowych klientów, oferując im dokładnie to, czego sami wcześniej poszukiwali. 

Kurs Google Trends – opis

Google Trends to niezmiernie praktyczne narzędzie, które tak naprawdę jest potrzebne wszystkim przedsiębiorcom, nawet jeśli jeszcze nie zdają sobie z tego sprawy.

Dzięki zastosowaniu go, otrzymujemy konkretne i prawdziwe informacje o upodobaniach oraz zapytaniach użytkowników, wpisanych przez nich w okno wyszukiwarki. Czy może zatem istnieć skuteczniejsze rozwiązanie do śledzenia myśli potencjalnych klientów?

Google Trends pokazuje aktualne tendencje, zobrazowane na wykresach, co pozwala sprawdzać, jak kształtowały się trendy w danym sezonie lub ostatnich kilku latach.

Szkolenie z Google Trends pokazuje, jak samodzielnie pozyskać te dane, bez wydawania gigantycznych nakładów finansowych na research. Wystarczy nieco czasu i cierpliwości, a dowiecie się o swoich klientach naprawdę dużo.

Kurs dzieli się na kilka lekcji, dostarczających nowe wiadomości i pokazujących, jak krok po kroku wykorzystywać narzędzie do potrzeb konkretnego biznesu.

Aby wszystko było jasne i czytelne, prowadzący kurs – Bartosz Paczyński – przeanalizuje różne przykłady i zaprezentuje konkretne case studies, dzięki którym Google Trends nie będzie już miało dla Was żadnych tajemnic.

Jeśli chciałbyś dowiedzieć się, co piszczy w trawie Twojej branży oraz poznać upodobania Twoich klientów, zapisz się na szkolenie Google Trends i zacznij pozyskiwać już dziś praktyczne informacje o tendencjach wyszukiwania oraz aktualnych zainteresowaniach Twoich klientów. W innym razie wyprzedzi Cię konkurencja.

Chcesz być w czołówce i zawsze wiedzieć więcej? Szkolenie Google Trends jest właśnie dla Ciebie.

Ilość lekcji: 1

}

Czas trwania kursu: do 0,5 h

h

Faktura VAT: 23%

Data aktualizacji kursu: październik 2022

Kurs Certyfikowany: TAK

Cena brutto:

39,00 

Szkolenie Certyfikowane

Ten kurs kończy się uzyskaniem imiennego certyfikatu.

Po zakończeniu tego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający o zdobytej przez Ciebie wiedzy.

Możesz go umieścić w CV, obramować i powiesić w swoim biurze czy też firmie. Otrzymasz go automatycznie po zakończeniu wszystkich modułów w danym kursie.

certyfikat szkolenia

Autor Kursu Google Trends

Bartosz Paczyński

Przedsiębiorca oraz Interim Marketing Director.
Wykładowca w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego.
Doradca. Konsultant. Trener Marketingu i Sprzedaży.
Właściciel Agencji Reklamowej Content Hero i Akademii Przedsiębiorczości „EduTree”.

Od ponad 10 lat działa w branży digital marketingu, strategii reklamowej oraz kampaniach sprzedażowo-wizerunkowych. Wykorzystuje Internet we wszystkich jego kombinacjach do zwiększania sprzedaży oraz promocji wizerunku moich Klientów.

W ramach agencji  Content Hero pracował dla: Manpower Group, Bureau Veritas Polska, Reiffeisen Bank Polska, Axel Springer Polska, Calypso Fitness, Uniwersytet Warszawski, Ministerstwo Finansów, Europejskie Centrum Konsumenckie, Almatur, SOTI.

Szkolił między innymi: BNP Paribas Polska, Orange, Weco Travel, Centrum Nauki Kopernik.

Gościł jako ekspert w Polsat News, TVP Warszawa, Chilli Zet.

Jego publikacje i komentarze pojawiły się na łamach: Money.pl, Forbes, PR News, Puls Biznesu oraz magazynach branżowych: Magazyn Online Marketing, Social Media Manager.

Łącznie: 0