Kurs Online: Google Trends
Dostęp dożywotni: natychmiastowy dostęp od daty zakupu
Faktura VAT: 23%
Dodatkowe informacje: Kup na prezent, Zakup na raty, Zniżka dla NGO, Zniżka dla Grup i Zespołów
Dostępny na aplikacji mobilnej: Wkrótce
Kurs Google Trends – korzyści
Czasami wystarczy naprawdę niewiele, aby poznać myśli i upodobania klientów. Jednym z praktycznych sposobów jest na przykład wykorzystanie Google Trends, aby jak najlepiej dopasować przekaz marketingowy do konkretnej grupy odbiorców.
Całą wiedzę na ten temat zawarliśmy w darmowym szkoleniu, dostępnym w pakiecie Dobry Start, który otrzymuje każdy, kto zapisze się do Akademii Przedsiębiorczości.
Dlaczego warto poznać Google Trends? To niezmiernie skuteczne narzędzie, dzięki któremu można dosłownie zobaczyć, co interesowało użytkowników wyszukiwarki w ostatnim miesiącu, roku lub dziesięcioleciu.
Taka wiedza jest na wagę złota, a my pomożemy ją sprawnie pozyskać dla Twoich celów biznesowych.
Kurs Google Trends – Nauczysz się
Kurs Google Trends krok po kroku wyjaśnia zasady działania narzędzia. Pokazuje jak je używać, żeby przynosiło wymierne korzyści.
Podczas kolejnych lekcji nauczysz się:
- wyszukiwać informacje o preferencjach użytkowników,
- zawężać grupę wyszukiwania do potrzebnych dla Ciebie informacji (kraj, region itp.),
- porównywać dane związane z różnymi rodzajami produktów i usług,
- analizować wykresy,
- wdrażać zdobytą wiedzę teoretyczną w praktykę,
a dzięki temu sprawnie i bez kosztownych działań zaczniesz pozyskiwać nowych klientów, oferując im dokładnie to, czego sami wcześniej poszukiwali.
Kurs Google Trends – opis
Google Trends to niezmiernie praktyczne narzędzie, które tak naprawdę jest potrzebne wszystkim przedsiębiorcom, nawet jeśli jeszcze nie zdają sobie z tego sprawy.
Dzięki zastosowaniu go, otrzymujemy konkretne i prawdziwe informacje o upodobaniach oraz zapytaniach użytkowników, wpisanych przez nich w okno wyszukiwarki. Czy może zatem istnieć skuteczniejsze rozwiązanie do śledzenia myśli potencjalnych klientów?
Google Trends pokazuje aktualne tendencje, zobrazowane na wykresach, co pozwala sprawdzać, jak kształtowały się trendy w danym sezonie lub ostatnich kilku latach.
Szkolenie z Google Trends pokazuje, jak samodzielnie pozyskać te dane, bez wydawania gigantycznych nakładów finansowych na research. Wystarczy nieco czasu i cierpliwości, a dowiecie się o swoich klientach naprawdę dużo.
Kurs dzieli się na kilka lekcji, dostarczających nowe wiadomości i pokazujących, jak krok po kroku wykorzystywać narzędzie do potrzeb konkretnego biznesu.
Aby wszystko było jasne i czytelne, prowadzący kurs – Bartosz Paczyński – przeanalizuje różne przykłady i zaprezentuje konkretne case studies, dzięki którym Google Trends nie będzie już miało dla Was żadnych tajemnic.
Jeśli chciałbyś dowiedzieć się, co piszczy w trawie Twojej branży oraz poznać upodobania Twoich klientów, zapisz się na szkolenie Google Trends i zacznij pozyskiwać już dziś praktyczne informacje o tendencjach wyszukiwania oraz aktualnych zainteresowaniach Twoich klientów. W innym razie wyprzedzi Cię konkurencja.
Chcesz być w czołówce i zawsze wiedzieć więcej? Szkolenie Google Trends jest właśnie dla Ciebie.
Ilość lekcji: 1
Czas trwania kursu: do 0,5 h
Faktura VAT: 23%
Data aktualizacji kursu: październik 2022
Cena brutto:
39,00 zł
Szkolenie Certyfikowane
Ten kurs kończy się uzyskaniem imiennego certyfikatu.
Po zakończeniu tego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający o zdobytej przez Ciebie wiedzy.
Możesz go umieścić w CV, obramować i powiesić w swoim biurze czy też firmie. Otrzymasz go automatycznie po zakończeniu wszystkich modułów w danym kursie.
Autor Kursu Google Trends
Bartosz Paczyński
Przedsiębiorca oraz Interim Marketing Director.
Wykładowca w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego.
Doradca. Konsultant. Trener Marketingu i Sprzedaży.
Właściciel Agencji Reklamowej Content Hero i Akademii Przedsiębiorczości „EduTree”.
Od ponad 10 lat działa w branży digital marketingu, strategii reklamowej oraz kampaniach sprzedażowo-wizerunkowych. Wykorzystuje Internet we wszystkich jego kombinacjach do zwiększania sprzedaży oraz promocji wizerunku moich Klientów.
W ramach agencji Content Hero pracował dla: Manpower Group, Bureau Veritas Polska, Reiffeisen Bank Polska, Axel Springer Polska, Calypso Fitness, Uniwersytet Warszawski, Ministerstwo Finansów, Europejskie Centrum Konsumenckie, Almatur, SOTI.
Szkolił między innymi: BNP Paribas Polska, Orange, Weco Travel, Centrum Nauki Kopernik.
Gościł jako ekspert w Polsat News, TVP Warszawa, Chilli Zet.
Jego publikacje i komentarze pojawiły się na łamach: Money.pl, Forbes, PR News, Puls Biznesu oraz magazynach branżowych: Magazyn Online Marketing, Social Media Manager.