Kurs Online: Persona Marketingowa – Idealny Klient

h

Dostęp dożywotni: natychmiastowy dostęp od daty zakupu

h

Faktura VAT: 23%

h

Dostępny na aplikacji mobilnej: Wkrótce

h

Bonusy: arkusz persony marketingowej w PDF

Wstęp do kursu “Idealny Klient, persona markeitngowa”:

Zrobiłeś kolejną reklamę i… wciąż nie widzisz żadnych efektów? Klienci niby na nią patrzą, ale nikogo zupełnie nie interesuje to, co przygotowałeś.

Czy to wina oferty? Przecież masz ciekawe produkty i usługi, po które klienci powinni wręcz ustawiać się w kolejkach. A tu cisza, spokój, nic się nie dzieje… Dlaczego Twój dotychczasowy content nie działa?

Błąd może tkwić w zupełnie innym miejscu niż się spodziewasz. Trzeba zacząć od prostego pytania: czy wiesz, dla kogo tak naprawdę jest Twoja oferta?

Zdecydowanie nadszedł czas, żeby dowiedzieć się, kim jest Twój idealny klient i to do niego adresować wszystkie treści promocyjne. Zobaczysz, to się naprawdę opłaca.

Chcesz dowiedzieć się, jak mówić do klientów ich własnym językiem i na tym dobrze zarabiać? Zapisz się już dziś na mój kurs online „Idealny Klient, czyli Persona Marketingowa”.

IDEALNY KLIENT – KORZYŚCI Z KURSU

Wielu przedsiębiorców popełnia błąd i próbuje stworzyć jedną, uniwersalną, idealną treść promocyjną, która przekona wszystkich klientów – bez względu na wiek, płeć i zainteresowania. Najpewniej już sam intuicyjnie czujesz, że to raczej nie ma prawa zadziałać.

Ludzie są różni i takie powinny też być treści, które mają ich przekonać do Twojej oferty. Mów do odbiorców ich językiem, a zaczną jeść z Twojej biznesowej ręki.

Jak to zrobić dobrze? Trzeba dowiedzieć się, kim jest Twój idealny klient, tworząc personę marketingową.

Nie wiesz, co to takiego? Nie martw się, nie musisz teraz uruchamiać przeglądarki i szukać fachowej literatury. Zebrałem wszystkie przydatne informacje na ten temat i stworzyłem poradnik oraz kurs online, w którym opowiadam, jak wyśledzić tego Twojego idealnego klienta oraz jak go przekonać, że to właśnie Twoich produktów i usług potrzebuje do pełni szczęścia.

Kurs: Idealny Klient – czego się nauczysz:

Każdy człowiek jest inny, więc jak chcesz z pomocą uniwersalnych komunikatów zainteresować swoich klientów? Zapewniam Cię, to nie zadziała.

Podczas szkolenia nauczę Cię, czym są persony marketingowe i jak z nich korzystać do celów biznesowych. Bez względu na to, w jakiej branży pracujesz, warto poznać swoich odbiorców oraz dowiedzieć się, kim jest ten idealny klient. A zapewniam Cię, że tak naprawdę takich person znajdziemy przynajmniej kilka.

Czego nauczysz się podczas szkolenia „Idealny Klient, czyli Persona Marketingowa”?

  • Zobaczysz w biznesowej praktyce, że jeśli coś jest do wszystkiego, to tak naprawdę jest do niczego,
  • Nauczysz się dzielić klientów na kategorie oraz budować dedykowany dla nich przekaz, dzięki któremu naprawdę zakochają się w Twojej ofercie,
  • Dowiesz się, jak tworzyć kampanie promocyjne przeznaczone dla oczu i uszu konkretnych klientów.

Ilość lekcji: 1

}

Czas trwania kursu: 30-60 minut

h

Faktura VAT: 23%

Data aktualizacji kursu: listopad 2022

Kurs Certyfikowany: TAK

Cena brutto:

39,00 

Szkolenie Certyfikowane

Ten kurs kończy się uzyskaniem imiennego certyfikatu.

Po zakończeniu tego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający o zdobytej przez Ciebie wiedzy.

Możesz go umieścić w CV, obramować i powiesić w swoim biurze czy też firmie. Otrzymasz go automatycznie po zakończeniu wszystkich modułów w danym kursie.

certyfikat szkolenia

Autor Kursu Idealny Klient

Bartosz Paczyński

Przedsiębiorca oraz Interim Marketing Director.
Wykładowca w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego.
Doradca. Konsultant. Trener Marketingu i Sprzedaży.
Właściciel Agencji Reklamowej Content Hero i Akademii Przedsiębiorczości „EduTree”.

Od ponad 10 lat działa w branży digital marketingu, strategii reklamowej oraz kampaniach sprzedażowo-wizerunkowych. Wykorzystuje Internet we wszystkich jego kombinacjach do zwiększania sprzedaży oraz promocji wizerunku moich Klientów.

W ramach agencji  Content Hero pracował dla: Manpower Group, Bureau Veritas Polska, Reiffeisen Bank Polska, Axel Springer Polska, Calypso Fitness, Uniwersytet Warszawski, Ministerstwo Finansów, Europejskie Centrum Konsumenckie, Almatur, SOTI.

Szkolił między innymi: BNP Paribas Polska, Orange, Weco Travel, Centrum Nauki Kopernik.

Gościł jako ekspert w Polsat News, TVP Warszawa, Chilli Zet.

Jego publikacje i komentarze pojawiły się na łamach: Money.pl, Forbes, PR News, Puls Biznesu oraz magazynach branżowych: Magazyn Online Marketing, Social Media Manager.