Idealny Klient – Persona Marketingowa

Zrobiłeś kolejną reklamę i… wciąż nie widzisz żadnych efektów? Klienci niby na nią patrzą, ale nikogo zupełnie nie interesuje to, co przygotowałeś.

Czy to wina oferty? Przecież masz ciekawe produkty i usługi, po które klienci powinni wręcz ustawiać się w kolejkach. A tu cisza, spokój, nic się nie dzieje… Dlaczego Twój dotychczasowy content nie działa?

Błąd może tkwić w zupełnie innym miejscu niż się spodziewasz. Trzeba zacząć od prostego pytania: czy wiesz, dla kogo tak naprawdę jest Twoja oferta?

Zdecydowanie nadszedł czas, żeby dowiedzieć się, kim jest Twój idealny klient i to do niego adresować wszystkie treści promocyjne. Zobaczysz, to się naprawdę opłaca.

Chcesz dowiedzieć się, jak mówić do klientów ich własnym językiem i na tym dobrze zarabiać? Zapisz się już dziś na mój kurs online „Idealny Klient, czyli Persona Marketingowa”.

 

IDEALNY KLIENT – KORZYŚCI Z KURSU

Wielu przedsiębiorców popełnia błąd i próbuje stworzyć jedną, uniwersalną, idealną treść promocyjną, która przekona wszystkich klientów – bez względu na wiek, płeć i zainteresowania. Najpewniej już sam intuicyjnie czujesz, że to raczej nie ma prawa zadziałać.

Ludzie są różni i takie powinny też być treści, które mają ich przekonać do Twojej oferty. Mów do odbiorców ich językiem, a zaczną jeść z Twojej biznesowej ręki.

Jak to zrobić dobrze? Trzeba dowiedzieć się, kim jest Twój idealny klient, tworząc personę marketingową.

Nie wiesz, co to takiego? Nie martw się, nie musisz teraz uruchamiać przeglądarki i szukać fachowej literatury. Zebrałem wszystkie przydatne informacje na ten temat i stworzyłem poradnik oraz kurs online, w którym opowiadam, jak wyśledzić tego Twojego idealnego klienta oraz jak go przekonać, że to właśnie Twoich produktów i usług potrzebuje do pełni szczęścia.

Ocena Akademii

4.8 ★★★★★

na podstawie 128 opinii

podstawowe informacje

TYP SZKOLENIA:
VOD

POZIOM:
★☆☆
podstawowy

polub nas

IDEALNY KLIENT – NAUCZYSZ SIĘ W KURSIE

Każdy człowiek jest inny, więc jak chcesz z pomocą uniwersalnych komunikatów zainteresować swoich klientów? Zapewniam Cię, to nie zadziała.

Podczas szkolenia nauczę Cię, czym są persony marketingowe i jak z nich korzystać do celów biznesowych. Bez względu na to, w jakiej branży pracujesz, warto poznać swoich odbiorców oraz dowiedzieć się, kim jest ten idealny klient. A zapewniam Cię, że tak naprawdę takich person znajdziemy przynajmniej kilka.

Czego nauczysz się podczas szkolenia „Idealny Klient, czyli Persona Marketingowa”?

  • Zobaczysz w biznesowej praktyce, że jeśli coś jest do wszystkiego, to tak naprawdę jest do niczego,
  • Nauczysz się dzielić klientów na kategorie oraz budować dedykowany dla nich przekaz, dzięki któremu naprawdę zakochają się w Twojej ofercie,
  • Dowiesz się, jak tworzyć kampanie promocyjne przeznaczone dla oczu i uszu konkretnych klientów.

 

IDEALNY KLIENT – WAŻNE

Bycie przeciętnym nikomu nie wychodzi na dobre. Wciąż powtarzasz wytarte frazesy promocyjne i niezbyt wiesz, jak wyjść z tego błędnego koła? Chciałbyś, żeby odbiorcy czytali lub słuchali, zachwycali się, a później od razu rzucali się do zakupów?

Każdy biznes potrzebuje person marketingowych. Musi też poznać swojego klienta idealnego, żeby się rozwijać, docierać do wartościowych osób, zainteresowanych tym, co firma ma do zaoferowania.

To czas na to, żeby Twój biznes ruszył do przodu. Nie zwlekaj, wreszcie zacznij działać metodycznie i skutecznie.

Gotowy na odkrywanie tajemnic Twoich klientów? Z chęcią opowiem Ci o nich wiele ciekawych rzeczy. Zapisz się już dziś do Akademii i buduj swoją konkurencyjność na rynku.

Idealny klient naprawdę czeka na Ciebie i Twoją ofertę. Nie przegap zatem okazji, żeby go poznać i nawiązać z nim dobrą relację. 

Idealny Klient – kilka słów o szkoleniu

Prowadzący szkolenie  IDEALNY KLIENT

Bartosz Paczyński

Od ponad 10 lat działam w branży digital marketingu, strategii reklamowej oraz kampaniach sprzedażowo-wizerunkowych. Wykorzystuję Internet we wszystkich jego kombinacjach do zwiększania sprzedaży oraz promocji wizerunku.

Od ponad 6 lat szkolę, konsultuję, optymalizuję marketing i biznes moich Klientów. Jest mentorem Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości. Wykładam w Szkole Ashanti. Byłem prelegentem w Akademii Leona Koźmińskiego, licznych Fundacji i Akceleratorów.

W moim portfolio – agencji Content Hero oraz moim prywatnym znajdują się takie firmy jak: Manpower Group, Bureau Veritas Polska, Reiffeisen Bank Polska, Axel Springer Polska, Techland, Calypso Fitness, Wyższa Szkoła Menedżerska, Uniwersytet Warszawski.

Cennik

Kosztu kursu „Idealny Klient – Persona Marketingowa” w Akademii Przedsiębiorczości.

}

Dostęp na 12 miesięcy

Jednorazowa płatność

Dostęp z dowolnego miejsca

Kupując szklenie Idealny Klient – Persona Marketingowa otrzymasz:
– Dostęp do kursu od razu po dokonaniu płatności.
– Dostęp na okres 1 roku.
– Fakturę VAT na podany adres email.

Oceń stronę
[Łącznie: 0 Średnia: 0]