Kurs WooCommerce – Certyfikat kompetencji

h

Dostęp: natychmiastowy dostęp na 6 miesięcy od daty zakupu

h

Faktura VAT: 23%

h

Dostępny na aplikacji mobilnej: Wkrótce

r

WAŻNE:

  • Kupiłeś ten kurs - wejdź na stronę Moje Kursy aby odbyć lekcje
  • Potrzebujesz szkolenia dedykowanego z tego zakresu? Napisz do nas na edutree[malpa]edutree.pl

Kurs WooCommerce – opis kursu

Profesjonalny Kurs WooCommerce – Naucz się tworzyć sklepy WordPress.

Sklep internetowy to konieczny element w handlu XXI wieku. Dzięki WooCommerce możesz zacząć sprzedaż swoich produktów (i usług!) dosłownie w kilka godzin!

Całe szkolenie prowadzone jest przez Bartosza Paczyńskiego: CEO Przedsiebiorcy.org, w ramach którego to Sklepy.Przedsiebiorcy.org stworzyło ponad 100 sklepów na WooCommerce!

Dowiesz się:

  • Jak stworzyć sklep internetowy dla siebie, swojej firmy lub Twoich Klientów
  • Jak dobrać serwer do potrzeb WooCommerce
  • Jak krok po kroku budować strony sprzedażowe i produktowe na WooCommerce przy pomocy jednego z najpopularniejszych builderów na Świecie – DIVI oraz Elementor!
  • A to wszystko w postaci materiałów Video, które możesz oglądać non stop przez cały czas dostępu do kursu!

Korzyści z Kursu WooCommerce:

  • 4 genialne moduły dla pokazujące krok po kroku czym jest WooCommerce, jak go zainstalować, skonfigurować i zacząć sprzedawać!
  • Prawie 7 godzin materiałów Video dzięki, którym poznasz m.i. jak pisać perswazyjne teksty sprzedażowe, które pokocha Google i Klienci. Jak analizować działania konkurencji i czerpać od nich najlepsze rozwiązania. Jak sprawić by strona główna i strona produktowa sprzedawały jak najwięcej
  • Poznasz najlepsze wtyczki które TRZEBA MIEĆ w swoim WooCommerce by sprzedawać łatwiej, szybciej i bezpieczniej!

Ilość lekcji: 33

}

Czas trwania kursu: 7 godzin

h

Faktura VAT: 23%

Data aktualizacji kursu: marzec 2022

Kurs Certyfikowany: TAK

Cena brutto:

449,00 

Plan Kursu WooCommerce:

N

Moduł 1 – KURS WOOCOMMERCE

  • Projekt Sklepu internetowego – czym jest i jaki wybrać dla swojego sklepu
  • Domena i Hosting – czym są, ile kosztują i dlaczego NIE warto kupować hostingu u “dużych” operatorów
  • Instalacja WordPress na serwerze
  • Tworzenie maila na potrzeby sklepu (i nie tylko)
  • Instalacja WooCommerce
N

Moduł 2 – KURS WOOCOMMERCE

  • Logowanie i kokpit WordPress
  • Korzystanie z builderów np. divi lub elementor
  • Media – Twoje biblioteka “wszystkiego”
  • Wpisy – dodawanie i edycja
  • Strony – czym są, jak je dodać i edytować
  • Strona główna i strona produktu – klucz do sprzedaży
  • Strony kontaktowe, faq, etc.
  • Widgety
  • Menu sklepu
  • Header strony www
  • Stopka strony www
  • Wtyczki -tysiące darmowych rozszerzeń do Twojego WooCommerce
  • Ustawienia
  • Narzędzia
  • Motywy
  • Dostosowanie motywu czyli ustaw kolory, układ, favicon
  • Polityka prywatności i regulamin – jak stworzyć i skąd wziąć darmowe szablony!
  • Google SEO ku chwale Twojego Sklepu
N

Moduł 3 – KURS WOOCOMMERCE

  • Ustawienia WooCommerce i integracje
  • Ustawienia platnosci – dodawanie operatora płatności i konfiguracja
  • Produkty, kategorie, tagi, atrybuty – Dodanie produktu i produktu z wariantami
  • Kupony i Marketing
  • Fakturowanie
  • Analityka sklepu i sprzedaży
  • Wysyłka produktów – ustawienia
  • Opisy produktów, które sprzedają (copywriting sprzedażowy)
  • Dostosowanie pól zamówienia i wysyłki w WooCommerce
  • Strona 404 i jej wykorzystanie w marketingu czyli jak sprzedawać dzięki “błędom na stronie”

Szkolenie Certyfikowane

Ten kurs kończy się uzyskaniem imiennego certyfikatu.

Po zakończeniu tego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający o zdobytej przez Ciebie wiedzy.

Możesz go umieścić w CV, obramować i powiesić w swoim biurze czy też firmie. Otrzymasz go automatycznie po zakończeniu wszystkich modułów w danym kursie.

certyfikat szkolenia

Autor Kursu WooCommerce

Bartosz Paczyński

Przedsiębiorca oraz Interim Marketing Director.
Wykładowca w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego.
Doradca. Konsultant. Trener Marketingu i Sprzedaży.
Właściciel Agencji Reklamowej Content Hero i Akademii Przedsiębiorczości „EduTree”.

Od ponad 10 lat działa w branży digital marketingu, strategii reklamowej oraz kampaniach sprzedażowo-wizerunkowych. Wykorzystuje Internet we wszystkich jego kombinacjach do zwiększania sprzedaży oraz promocji wizerunku moich Klientów.

W ramach agencji  Content Hero pracował dla: Manpower Group, Bureau Veritas Polska, Reiffeisen Bank Polska, Axel Springer Polska, Calypso Fitness, Uniwersytet Warszawski, Ministerstwo Finansów, Europejskie Centrum Konsumenckie, Almatur, SOTI.

Szkolił między innymi: BNP Paribas Polska, Orange, Weco Travel, Centrum Nauki Kopernik.

Gościł jako ekspert w Polsat News, TVP Warszawa, Chilli Zet.

Jego publikacje i komentarze pojawiły się na łamach: Money.pl, Forbes, PR News, Puls Biznesu oraz magazynach branżowych: Magazyn Online Marketing, Social Media Manager.

Łącznie: 0