Kurs WooCommerce – Certyfikat kompetencji
Dostęp dożywotni: natychmiastowy dostęp od daty zakupu
Faktura VAT: 23%
Dodatkowe informacje:Kup na prezent, Zakup na raty, Zniżka dla NGO, Zniżka dla Grup i Zespołów
Dostępny na aplikacji mobilnej: Wkrótce
WAŻNE:
- Kupiłeś ten kurs - wejdź na stronę Moje Kursy aby odbyć lekcje
- Potrzebujesz szkolenia dedykowanego z tego zakresu? Napisz do nas na edutree[malpa]edutree.pl
Kurs WooCommerce – opis kursu
Profesjonalny Kurs WooCommerce – Naucz się tworzyć sklepy WordPress.
Sklep internetowy to konieczny element w handlu XXI wieku. Dzięki WooCommerce możesz zacząć sprzedaż swoich produktów (i usług!) dosłownie w kilka godzin!
Całe szkolenie prowadzone jest przez Bartosza Paczyńskiego: CEO Przedsiebiorcy.org, w ramach którego to Sklepy.Przedsiebiorcy.org stworzyło ponad 100 sklepów na WooCommerce!
Dowiesz się:
- Jak stworzyć sklep internetowy dla siebie, swojej firmy lub Twoich Klientów
- Jak dobrać serwer do potrzeb WooCommerce
- Jak krok po kroku budować strony sprzedażowe i produktowe na WooCommerce przy pomocy jednego z najpopularniejszych builderów na Świecie – DIVI oraz Elementor!
- A to wszystko w postaci materiałów Video, które możesz oglądać non stop przez cały czas dostępu do kursu!
Korzyści z Kursu WooCommerce:
- 4 genialne moduły dla pokazujące krok po kroku czym jest WooCommerce, jak go zainstalować, skonfigurować i zacząć sprzedawać!
- Prawie 7 godzin materiałów Video dzięki, którym poznasz m.i. jak pisać perswazyjne teksty sprzedażowe, które pokocha Google i Klienci. Jak analizować działania konkurencji i czerpać od nich najlepsze rozwiązania. Jak sprawić by strona główna i strona produktowa sprzedawały jak najwięcej
- Poznasz najlepsze wtyczki które TRZEBA MIEĆ w swoim WooCommerce by sprzedawać łatwiej, szybciej i bezpieczniej!
Ilość lekcji: 33
Czas trwania kursu: 7 godzin
Faktura VAT: 23%
Data aktualizacji kursu: marzec 2022
Cena brutto:
449,00 zł
Plan Kursu WooCommerce:
Moduł 1 – KURS WOOCOMMERCE
- Projekt Sklepu internetowego – czym jest i jaki wybrać dla swojego sklepu
- Domena i Hosting – czym są, ile kosztują i dlaczego NIE warto kupować hostingu u “dużych” operatorów
- Instalacja WordPress na serwerze
- Tworzenie maila na potrzeby sklepu (i nie tylko)
- Instalacja WooCommerce
Moduł 2 – KURS WOOCOMMERCE
- Logowanie i kokpit WordPress
- Korzystanie z builderów np. divi lub elementor
- Media – Twoje biblioteka “wszystkiego”
- Wpisy – dodawanie i edycja
- Strony – czym są, jak je dodać i edytować
- Strona główna i strona produktu – klucz do sprzedaży
- Strony kontaktowe, faq, etc.
- Widgety
- Menu sklepu
- Header strony www
- Stopka strony www
- Wtyczki -tysiące darmowych rozszerzeń do Twojego WooCommerce
- Ustawienia
- Narzędzia
- Motywy
- Dostosowanie motywu czyli ustaw kolory, układ, favicon
- Polityka prywatności i regulamin – jak stworzyć i skąd wziąć darmowe szablony!
- Google SEO ku chwale Twojego Sklepu
Moduł 3 – KURS WOOCOMMERCE
- Ustawienia WooCommerce i integracje
- Ustawienia platnosci – dodawanie operatora płatności i konfiguracja
- Produkty, kategorie, tagi, atrybuty – Dodanie produktu i produktu z wariantami
- Kupony i Marketing
- Fakturowanie
- Analityka sklepu i sprzedaży
- Wysyłka produktów – ustawienia
- Opisy produktów, które sprzedają (copywriting sprzedażowy)
- Dostosowanie pól zamówienia i wysyłki w WooCommerce
- Strona 404 i jej wykorzystanie w marketingu czyli jak sprzedawać dzięki “błędom na stronie”
Szkolenie Certyfikowane
Ten kurs kończy się uzyskaniem imiennego certyfikatu.
Po zakończeniu tego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający o zdobytej przez Ciebie wiedzy.
Możesz go umieścić w CV, obramować i powiesić w swoim biurze czy też firmie. Otrzymasz go automatycznie po zakończeniu wszystkich modułów w danym kursie.
Autor Kursu WooCommerce
Bartosz Paczyński
Przedsiębiorca oraz Interim Marketing Director.
Wykładowca w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego.
Doradca. Konsultant. Trener Marketingu i Sprzedaży.
Właściciel Agencji Reklamowej Content Hero i Akademii Przedsiębiorczości „EduTree”.
Od ponad 10 lat działa w branży digital marketingu, strategii reklamowej oraz kampaniach sprzedażowo-wizerunkowych. Wykorzystuje Internet we wszystkich jego kombinacjach do zwiększania sprzedaży oraz promocji wizerunku moich Klientów.
W ramach agencji Content Hero pracował dla: Manpower Group, Bureau Veritas Polska, Reiffeisen Bank Polska, Axel Springer Polska, Calypso Fitness, Uniwersytet Warszawski, Ministerstwo Finansów, Europejskie Centrum Konsumenckie, Almatur, SOTI.
Szkolił między innymi: BNP Paribas Polska, Orange, Weco Travel, Centrum Nauki Kopernik.
Gościł jako ekspert w Polsat News, TVP Warszawa, Chilli Zet.
Jego publikacje i komentarze pojawiły się na łamach: Money.pl, Forbes, PR News, Puls Biznesu oraz magazynach branżowych: Magazyn Online Marketing, Social Media Manager.