„Reklama na LinkedIn – poradnik i kurs

Czy choć raz stworzyłeś i wykorzystałeś kampanię reklamową w social mediach do promocji swojej firmy? Najpewniej tak. Mogę się założyć, że przestrzenią do promocji, na której się skupiłeś był pewnie Facebook lub Instagram. W sumie to logiczne rozwiązanie – tam przecież jest największy ruch.

Chciałbym Cię jednak zapytać, czy jesteś pewien, że to tam są Twoi klienci? A nawet jeśli trafiasz do odpowiednich osób, to czy Facebook jest akurat przestrzenią, w której szukają biznesu? Może bardziej nastawiają się na relaks, oglądanie śmiesznych filmików, pogaduszki ze znajomymi i nie myślą wcale o tym, żeby coś od Ciebie kupić.

Co zatem powinieneś zrobić? Zdecydowanie znaleźć przestrzeń, w której Twoja grupa docelowa jest aktywna, energetyczna i gotowa do tego, żeby od razu zacząć z Tobą współpracę lub kupić Twoje produkty i usługi.

Jeśli myślisz, że social media nie dają takiej możliwości, to powiem Ci, że naprawdę się mylisz. Medium społecznościowym nastawionym na czysty biznes oraz profesjonalne kontakty zawodowe stał się w ostatnim czasie LinkedIn. I to właśnie na nim powinieneś się reklamować, jeżeli zależy Ci na uwadze oraz wartościowym ruchu na Twojej stronie.

Nigdy nie reklamowałeś się na LinkedIn? Nic straconego. Przygotowałem dla Ciebie szkolenia „Reklama na LinkedIn”, dzięki któremu poznasz od podszewki mechanizmy rządzące promocją w tej przestrzeni.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Dołącz do Akademii Przedsiębiorczości i już dziś zacznij poszerzać swoje horyzonty. Klienci czekają tuż za rogiem – musisz tylko pójść we właściwym kierunku. A LinkedIn dla wielu branż jest wręcz idealnym rozwiązaniem.

Opisany na tej stronie Kurs „Reklama na LinkedIn” zawiera się w jednej z lekcji „Szkolenia LinkedIn” traktującego całościowo o działaniach marketingowych na platformie LinkedIn.

Ocena Akademii

4.8 ★★★★★

na podstawie 128 opinii

podstawowe informacje

TYP SZKOLENIA:
VOD

POZIOM:
★★☆
średnio-zaawansowany

polub nas

Reklama na LinkedIn – korzyści

Na początek kubeł zimnej wody. Wiele mówi się o tym, że reklama na LinkedIn jest droższa niż w innych kanałach. I często jest to prawda. Musisz jednak zastanowić się, na czym tak naprawdę Ci zależy i co chcesz osiągnąć z pomocą kampanii marketingowej. LinkedIn daje szereg możliwości, a spektrum form promocji jest niemal tak duże, jak na Facebooku.

Medium to różni się jednak zasadniczo w charakterze oraz przeznaczeniu. Na LinkedIn żyje biznes. Nie ma na nim materiałów lifestylowych, zdjęć obiadu Twoich znajomych ani wpisów o ukochanych dzieciach lub rozkosznie mruczących zwierzątkach domowych.

W tej przestrzeni liczą się konkrety. Dlatego Twoja reklama może osiągać dużo lepsze rezultaty – odbiorcy chcą robić biznesy, szukają wartościowych kontaktów lub osób do współpracy. Z tego względu cena reklamy staje się nieco mniej kluczowa.

Reklama na LinkedIn wygeneruje dla Ciebie zdecydowanie większą jakość i dotrze od razu do właściwych ludzi, we właściwym czasie. Jest tylko jeden warunek – Twój przekaz promocyjny musi być wysokiej jakości, spójny z eksperckim poziomem Twojego profilu. Bez wiarygodności w świecie specjalistów nie masz co liczyć na dobre wyniki.

A skąd masz mieć pewność, że LinkedIn naprawdę działa? Jak dotąd zarejestrowało się na nim ponad 700 milionów użytkowników, z których niemal połowa to osoby aktywne, przeglądające treści oraz samodzielnie publikujące, choć tych drugich jest zdecydowanie mniej, co daje większe szanse, żeby wejść na rynek i dotrzeć do odbiorców bez nadmiernej konkurencji. Widzisz w tym już opcję dla siebie? To wspaniale!

Większość użytkowników czeka na wartościowe treści, które pomogą im poszerzyć wiedzę, znaleźć wartościowe osoby ze świata biznesu oraz rozwijać swoje firmy. Wielu z nich na pewno potrzebuje Twoich usług. Czas zatem pokazać się im od jak najlepszej strony. Do tego właśnie posłuży Ci dobrze przygotowana, spójna i pełna wartości reklama na LinkedIn.

Chcesz wiedzieć, jak ją przygotować, żeby uzyskać satysfakcjonującą konwersję, przyciągnąć nowych klientów oraz zwiększyć zyski? Zapisz się już dziś na kurs online „Reklama na LinkedIn” i dotrzyj do swoich idealnych klientów, zdobądź ich zainteresowanie i… buduj stabilną, niezachwianą pozycję na rynku profesjonalnie i z pomysłem.

 

Reklama LinkedIn – czego się nauczysz?

Oczywiście wszystko zaczyna się od regularnie i z pomysłem prowadzonego profilu, który wypełniasz wartościowymi treściami. Jak to zrobić, dowiesz się z innych, przygotowanych przeze mnie szkoleń. Niekiedy jednak sam ruch organiczny to za mało. Trzeba go niejednokrotnie wesprzeć kampaniami reklamowymi wysokiej klasy.

Podczas szkolenia „Reklama na LinkedIn” nauczysz się, jak powinna wyglądać taka reklama, żeby przykuwać uwagę odpowiednich ludzi oraz przynosić rezultaty, których oczekujesz. Nie sztuką jest bowiem stworzyć arcydzieło, prawdziwym majstersztykiem jest później zaprezentować je właściwym osobom, które od razu powiedzą: „Dobra, przekonałeś mnie i chcę to mieć!”.

Pamiętaj, nie jestem zanudzającym teoretykiem, który pokaże Ci kilka slajdów z definicjami i na tym skończy się działanie. Uważam, że na takie kursy naprawdę szkoda tracić czas. Dlatego stawiam na wiedzę praktyczną i w przygotowywanych przeze mnie materiałach szkoleniowych zawsze bazuję na doświadczeniu nabytym podczas przygotowywania i wdrażania kampanii reklamowych dla różnych firm. Wiem, co robić oraz jak uniknąć rozmaitych pułapek. Tą wiedzą chętnie się z Tobą podzielę.

Krok po kroku przeprowadzę Cię przez tworzenie poszczególnych typów reklamowych, pokazując, z których warto korzystać w danym momencie. Nie zawsze bowiem oczywiste rozwiązania przynoszą najlepsze rezultaty. Czasami potrzeba pomysłu, żeby szybciej i sprawniej uzyskać zamierzone cele. Dzięki temu wyprzedzisz konkurencję i zbudujesz silną, ekspercką markę – a przecież na tym chyba najbardziej Ci zależy, prawda?

Żeby osiągnąć profesjonalizm, trzeba zwracać uwagę na wszystkie elementy. Podczas kursu skupimy się zatem nie tylko na typie kampani, ale też na wypełnieniu jej wartościowym contentem, od którego potencjalni klienci nie będą mogli oderwać wzroku, który ich przekona do kliknięcia: „kup teraz” bez wątpliwości i zadawania tysięcy pytań.

Czego dowiesz się podczas kursu?

  • Jakie reklamy sprawdzają się najlepiej i jak z nich korzystać?
  • Jak zbudować dobrą kampanię na LinkedIn i jak dotrzeć do wartościowych odbiorców?
  • Co generuje leady i co zrobić, żeby pozyskiwać ich jak najwięcej za pośrednictwem LinkedIn?
  • Jak zoptymalizować kampanię reklamową, żeby przynosiła jak najwięcej korzyści?

Wiedzę masz naprawdę na wyciągnięcie ręki. Musisz tylko chcieć z niej skorzystać. We wszystkim innym z chęcią pomogę, żeby Twoja reklama na LinkedIn przynosiła ruch, leady i naprawdę sprzedawała.

Zapisz się już dziś na szkolenie „Reklama na LinkedIn” i wprowadź swój profil w social mediach na nowy poziom profesjonalizmu.

 

Reklama na LinkedIn – ważne

Jeśli chcesz wykorzystać social media do budowania silnej marki osobistej, rozwijania firmy i jej konkurencyjności na rynku, LinkedIn potrafi być narzędziem wręcz idealnym.

Z jego pomocą trafiasz do odpowiednich ludzi, żywo zainteresowanych biznesem i działaniem. Musisz tylko wiedzieć, jak to zrobić mądrze i w pełni profesjonalnie. Bez obaw, nie ma w tym nic skomplikowanego. Trzeba tylko nauczyć się odpowiednich mechanizmów oraz poznać zasady tworzenia wartościowych kampanii reklamowych.

Chcesz wiedzieć, jak to zrobić dobrze? Zapisz się do Akademii Przedsiębiorczości i rozpocznij szkolenie „Reklama na LinkedIn”, a zobaczysz niebawem, że reklama w tej biznesowej przestrzeni przyniesie wiele pozytywów, których nie zyskasz nigdzie indziej.

Chcesz zostać profesjonalistą w każdym calu? Zacznij działać już dziś, zanim wyprzedzi Cię konkurencja.

Prowadzący szkolenie  REKLAMA NA linkedin

Bartosz Paczyński

Od ponad 10 lat działam w branży digital marketingu, strategii reklamowej oraz kampaniach sprzedażowo-wizerunkowych. Wykorzystuję Internet we wszystkich jego kombinacjach do zwiększania sprzedaży oraz promocji wizerunku.

Od ponad 6 lat szkolę, konsultuję, optymalizuję marketing i biznes moich Klientów. Jest mentorem Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości. Wykładam w Szkole Ashanti. Byłem prelegentem w Akademii Leona Koźmińskiego, licznych Fundacji i Akceleratorów.

W moim portfolio – agencji Content Hero oraz moim prywatnym znajdują się takie firmy jak: Manpower Group, Bureau Veritas Polska, Reiffeisen Bank Polska, Axel Springer Polska, Techland, Calypso Fitness, Wyższa Szkoła Menedżerska, Uniwersytet Warszawski.

Cennik

Kosztu kursu Reklama na LinkedIn w Akademii Przedsiębiorczości.

}

Dostęp na 12 miesięcy

Jednorazowa płatność

Dostęp z dowolnego miejsca

Kupując szklenie Reklama na LinkedIn otrzymasz:
– Dostęp do kursu od razu po dokonaniu płatności.
– Dostęp na okres 1 roku.
– Fakturę VAT na podany adres email.

Oceń stronę
[Łącznie: 0 Średnia: 0]