Szkolenie LinkedIn & Reklama na LinkedIn

Social media bywają naprawdę bardzo przydatne w biznesie. Dlaczego? Z ich pomocą buduje się wizerunek, wzbudza zaufanie wśród zainteresowanych osób i potencjalnych klientów, a także niejednokrotnie sprzedaje. Możliwości jest naprawdę wiele, trzeba tylko umiejętnie je wykorzystać.

W zależności od charakteru danej branży oraz zamierzonych celów biznesowych warto postawić na obecność na innych portalach społecznościowych. Facebook pozwala dotrzeć do gigantycznego grona, mocno zróżnicowanych osób oraz budować trwałe relacje z fanami, zaangażowanymi w grupy lub wydarzenia. Instagram sprawdza się do celów sprzedażowych w przypadku marek typu beauty, mody lub sztuki, dla których kluczem do sukcesu jest piękny obraz. Podobnie jest z Pinterestem, który na świecie zyskuje coraz większą popularność, a również w Polsce zaczyna coraz prężniej się rozwijać.

Istnieje też medium, stawiające po prostu na biznes. To LinkedIn, który w ostatnich latach mocno się rozwinął i nabrał siły. Obecnie, jeśli poważnie myślisz o budowaniu pozycji w świecie biznesu lub zależy Ci na staniu się szanowanym ekspertem w swojej branży, powinieneś zacząć właśnie od założenia profilu na LinkedIn.

Podobnie jak każdy inny portal, tak i LinkedIn ma swoją specyfikę, którą warto dokładnie poznać, żeby wykorzystwać w pełni jego potencjał. Jeśli nigdy wcześniej z niego nie korzystałeś lub chciałbyś wejść na bardziej zaawansowany poziom, to stworzyłem dla Ciebie praktyczne i kompleksowe „Szkolenie LinkedIn”. Dzięki niemu dowiesz się, co zrobić, żeby profil na LinkedIn pomógł w rozwoju Twojej firmy, przyciągając nowych współpracowników biznesowych, klientów, a w efekcie oczywiście także zyski.

Ocena Akademii

4.8 ★★★★★

na podstawie 128 opinii

podstawowe informacje

TYP SZKOLENIA:
VOD

POZIOM:
★★☆
średnio-zaawansowany

Szkolenie LinkedIn & Reklama na LinkedIn – korzyści

Dlaczego powinieneś mieć konto na LinkedIn? Przede wszystkim stanowi ono Twoją wirtualną, biznesową wizytówkę. Odwiedzający nie znajdą na niej informacji o wakacjach, zdjęć kotów ani psychotestów, którymi każdego dnia bywają zasypywane profile na Facebooku.

Na LinkedIn umieszcza się bowiem informacje zawodowo-branżowe – na temat doświadczenia zawodowego, informacje o firmie oraz ścieżce kariery. Z ich pomocą pokazujesz się z jak najlepszej, profesjonalnej strony użytkownikom LinkedIn oraz osobom z zewnątrz, które wpiszą Twoje imię i nazwisko w okno wyszukiwarki. Podstawowe dane z portalu da się bowiem podejrzeć w wynikach wyszukiwania, nawet bez logowania się na stronie.

Nie zapominaj jednak, że LinkedIn to nie tylko wirtualne cv. To bardziej Twoja przestrzeń do promocji oraz budowania profesjonalnego wizerunku. Służą do tego krótkie wpisy, a także długie artykuły, publikowane w formie bloga. Dzięki nim zyskujesz opcję dzielenia się wiedzą, informowania o swoich działaniach, a to przekłada się na większe zasięgi, wzmożone zainteresowanie, a w efekcie także sprzedaże.

Każdy portal społecznościowy to jednak nie tylko Ty sam, ale także ludzie wokół Ciebie. Dzięki LinkedIn możesz dotrzeć szybko i bez większych trudności do ludzi z branży, do osób decyzyjnych w rozmaitych firmach, z którymi chcesz rozpocząć współpracę – zarówno w wymiarze lokalnym, jak i globalnym. Cały świat biznesu stoi przed Tobą otworem, więc grzechem byłoby z tego nie skorzystać.

Ciekawy profil, uzupełniany o wartościowe i merytoryczne wpisy, oraz grono wartościowych kontaktów to sposób na budowanie dobrego wizerunku oraz promocję Twojej marki osobistej. Na LinkedIn masz okazję zaprezentować się jako ekspert i pozyskać grono czytelników, wśród których mogą w przyszłości znaleźć się Twoi klienci. LinkedIn stawia na długofalowe kontakty, profesjonalizm i kompetencje, a to przecież najlepsza droga do budowania relacji biznesowych, przekładających się na szereg innych korzyści dla Twojej firmy.

LinkedIn może stać się istotnym narzędziem w Twojej kompleksowej strategii content marketingowej. Musisz tylko nauczyć się z niego korzystać. Przydaje się do tego przygotowane przeze mnie „Szkolenie LinkedIn”, w ramach którego dzielę się wiedzą, jak zacząć przygodę z tym portalem oraz co zrobić, żeby z jego pomocą osiągać kolejne cele biznesowe. A z własnego doświadczenia wiem, że to naprawdę działa.

Chcesz zyskać zaufane grono użytkowników, którzy widzą w Tobie eksperta? Szukasz sposobu na budowanie marki osobistej oraz poprawę widoczności poprzez LinkedIn? Dobrze trafiłeś. „Szkolenie LinkedIn” pomoże Ci odnaleźć się w świecie profesjonalnych social mediów.

 

Szkolenie LinkedIn & Reklama na LinkedIn – czego się nauczysz?

LinkedIn to niezmiernie przydatna przestrzeń dla biznesu. Pozwala na poznanie wartościowych ludzi, budowanie marki osobistej, promocję i sprzedaż. Aby to robić dobrze, trzeba się przygotować i poznać sposób funkcjonowania na LinkedIn.

Od lat zajmuję się między innymi zawodowym działaniem w social mediach. Wiem, jak wiele można zyskać właśnie dzięki LinkedIn. Dlatego postanowiłem przygotować szkolenie, w ramach którego zawarłem moją wiedzę i doświadczenie, żeby pomóc Ci zacząć prowadzić swój profil niczym prawdziwy profesjonalista.

Jeśli zdecydujesz się na „Szkolenie LinkedIn”, zobaczysz, jak od podstaw założyć i zoptymalizować profil, żeby przyciągał ruch oraz pokazywał Cię od jak najbardziej profesjonalnej strony. Obracasz się wśród ekspertów, musisz zatem prezentować się właściwie, żeby wzbudzać zaufanie i szacunek.

Nie można również zapominać o contencie. Bez solidnych treści nie ma social mediów, w tym również wartościowego profilu na LinkedIn. W trakcie kursu pokażę Ci, na co zwracać uwagę, jak budować posty oraz artykuły, żeby zawsze wzbudzały tylko pozytywne reakcje u odbiorców.

Oczywiście zasięgi organiczne są cenne. Warto jednak czasami wesprzeć je płatnymi kampaniami reklamowymi. Opcji jest kilka – od standardowych bannerów do reklam w wiadomościach prywatnych. Po odbyciu kursu będziesz w stanie używać ich jak prawdziwy specjalista od marketingu w sieci.

Czego nauczysz się podczas kursu:

  • Budować profil, który wzbudzi szacunek i zainteresowanie.
  • Tworzyć wartościowy content, który pomoże zbudować pozycję eksperta.
  • Przygotowywać i wdrażać kampanie reklamowe, pozwalające wznieść Twój profil LinkedIn na poziom PRO.
  • Promować, edukować i sprzedawać za pomocą social mediów dla biznesu.

Social media potrafią wspierać pozycję eksperta w swojej branży. Czego potrzebujesz? Zapisz się do Akademii Przedsiębiorczości i rozpocznij kurs „Szkolenie LinkedIn”, a przekonasz się, że profesjonalne wykorzystanie LinkedIn wcale nie jest tak trudne, jak mogłoby się wydawać.

 

Szkolenie LinkedIn & Reklama na LinkedIn – ważne

Social media przede wszystkim służą do budowania wizerunku oraz rozpoznawalności marki na rynku. Pomagają stworzyć i rozwijać społeczność zaangażowanych odbiorców, którzy mają do Ciebie i Twoich usług pełne zaufanie.

Można po prostu prowadzić profil i wrzucać na niego sporadycznie rozmaite treści. Nic nie stoi na przeszkodzie. Czy jednak na pewno chcesz osiągać tylko przeciętne rezultaty. A może lepiej przygotować plan, oparty o konkretne dane i wykorzystujący narzędzia oferowane przez social media takie, jak LinkedIn, żeby wybić się z tłumu i pokonać konkurencję?

Chciałbyś prezentować się profesjonalnie w social mediach? „Szkolenie LinkedIn” czeka na Ciebie, żeby zoptymalizować Twój profil i sprawić, że będzie on pod każdym względem zdecydowanie bardziej PRO.

Dołącz już dziś do Akademii Przedsiębiorczości i spraw, żeby nienaganny profesjonalizm charakteryzował Twój wizerunek w sieci i w social mediach.

Prowadzący szkolenie  linkedin

Bartosz Paczyński

Od ponad 10 lat działam w branży digital marketingu, strategii reklamowej oraz kampaniach sprzedażowo-wizerunkowych. Wykorzystuję Internet we wszystkich jego kombinacjach do zwiększania sprzedaży oraz promocji wizerunku.

Od ponad 6 lat szkolę, konsultuję, optymalizuję marketing i biznes moich Klientów. Jest mentorem Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości. Wykładam w Szkole Ashanti. Byłem prelegentem w Akademii Leona Koźmińskiego, licznych Fundacji i Akceleratorów.

W moim portfolio – agencji Content Hero oraz moim prywatnym znajdują się takie firmy jak: Manpower Group, Bureau Veritas Polska, Reiffeisen Bank Polska, Axel Springer Polska, Techland, Calypso Fitness, Wyższa Szkoła Menedżerska, Uniwersytet Warszawski.

Cennik

Kosztu kursu LinkedIn w Akademii Przedsiębiorczości.

}

Dostęp na 12 miesięcy

Jednorazowa płatność

Dostęp z dowolnego miejsca

Kupując szklenie LinkedIn otrzymasz:
– Dostęp do kursu od razu po dokonaniu płatności.
– Dostęp na okres 1 roku.
– Fakturę VAT na podany adres email.

Oceń stronę
[Łącznie: 1 Średnia: 5]