Szkolenie LinkedIn

h

Dostęp: natychmiastowy dostęp na 6 miesięcy od daty zakupu

h

Faktura VAT: 23%

h

Dostępny na aplikacji mobilnej: Wkrótce

Szkolenie LinkedIn – wstęp i opis kursu

Szkolenie LinkedIn & Reklama na LinkedIn to wiedza o organicznych działaniach oraz płatnych kampaniach promocyjnych w pigułce.

Podczas kolejnych lekcji, krok po kroku poznasz poszczególne narzędzia i techniki działania oraz nauczysz się z nich korzystać w praktyce.

Szkolenie LinkedIn & Reklama na LinkedIn daje Ci szeroką wiedzę na temat maksymalnie efektywnego wykorzystania Twojego budżetu.

Szkolenie LinkedIn to aż 5 głównych modułów– łącznie ponad 4 godziny dedykowanych lekcji z ogromną dawką praktycznej wiedzy w każdym z nich!

Każda lekcja Szkolenia LinkedIn to dedykowany film instruktażowy dla konkretnego tematu, w którym poznasz od podszewki dane zagadnienie.

Dowiedz się jak wykorzystać profil osobowy i firmowy do promocji na LinkedIn. Personal Branding. Sprzedaż na LinkedIn. Reklamy na LinkedIn.

Całe szkolenie prowadzone jest przez Bartosza Paczyńskiego: CEO Agencji Content Hero, Wykładowcę Akademii Leona Koźmińskiego, Przedsiębiorcę.

 

Korzyści ze Szkolenia LinkedIn:

  • 5 lekcji pełnych informacji i praktycznych wskazówek, które wykorzystasz dzięki szkoleniu LinkedIn & Reklama na LinkedIn w codziennej pracy

  • Dowiedz się, jak stworzyć odpowiedni rodzaj „poprawnych” treści, aby osiągnąć maksymalny zasięg i zaangażowanie

  • Poznaj wszystkie tips & tricks dotyczące zakładania oraz prowadzenia firmowej strony na LinkedIn.

  • Zoptymalizuj kampanie i budżet swoich reklam na LinkedIn – zwiększ zyski swojej marki nawet kilkukrotnie

  • Dowiesz się jak budować sieć kontaktów, utrzymywać kontakt z prospectami i “wyciągać” dane kontaktowe do Twojego “Klienta Idealnego”

Dla kogo jest Szkolenie LinkedIn:

Osoby początkujące
To świetny, pierwszy krok dla osób, które chcą wejść w świat marketingu internetowego i poznać wszystko od podstaw, aż po zaawansowane techniki w szkoleniu LinkedIn & Reklama na LinkedIn.

Pracownicy firm i Freelancerzy
Ten kurs – szkolenie LinkedIn & Reklama na LinkedIn – optymalnie pomaga w ułożeniu wiedzy dla Handlowców, Managementu, Wirtualnych Asystentek, Marketingowców, Social Media Managerów oraz każdej osoby, która działa już w obszarze marketingu internetowego, ale chciałaby usystematyzować swoją wiedzę. KURS JEST CERTYFIKOWANY

Przedsiębiorcy
Idealny dla każdego przedsiębiorcy, który chce wykorzystać wiedzę branżową z kursu szkolenie LinkedIn & Reklama na LinkedIn i stworzyć wyjątkowe reklamy, które będą odpowiadać na potrzeby Klientów oraz osób, które chcą umiejętnie kontrolować agencje, którym zlecają kampanie marketingowe oraz reklamowe.

Osoby podnoszące swoje kompetencje
Szkolenie LinkedIn & Reklama na LinkedIn jest doskonały dla pracowników, którzy podniosą swoje kwalifikacje i będą mogli profesjonalnie działać w dodatkowych obszarach swojego stanowiska.

Ilość lekcji: 5

}

Czas trwania kursu: 4 godziny

h

Faktura VAT: 23%

Data aktualizacji kursu: wrzesień 2021

Kurs Certyfikowany: TAK

Cena brutto:

389,00 

Plan szkolenia LinkedIn:

N

Moduł 1

SZKOLENIE LinkedIn

  • Profil osobowy na LinkedIn – kluczowe parametry dla zwiększenia widoczności i SSI
  • Kluczowe założenia personal brandingu
  • Skuteczna komunikacja na profilu osobowym LinkedIn czyli jak, kiedy i o czym pisać na LinkedIn
  • Tworzenie sieci kontaktów, czyli budowanie grona wartościowych znajomych oraz techniki prospectingu
N

Moduł 2

SZKOLENIE LINKEDIN

  • Strona Firmowa na LinkedIn – techniki promocji, budowania zasięgów i obserwatorów.
  • Ustawienia i możliwości promocji poprzez profil firmowy na LinkedIn
  • Poznasz złote zasady umieszczania treści na LinkedIn i tego jak maksymalnie wykorzystać swoje możliwości w celu promocji poszczególnych postów na LinkedIn
N

Moduł 3

SZKOLENIE LINKEDIN

  • System reklamowy LinkedIn
  • Kompletny przewodnik “krok po kroku” po systemie self-buying powierzchni reklamowych na LinkedIn.
  • Omówienie placementów, grup docelowych, opcji targetowania, rozliczenia i fakturowania.
  • W tym module omówię szczegółowo wszystkie cele marketingowe oraz pokażę Ci sposób, jak dobrać odpowiednią reklamę pod Twoją strategię marketingową
  • Platforma reklamowa LinkedIn jest ogromna i przy odpowiednim wykorzystaniu może służyć do generowania wysokiego zwrotu z inwestycji
N

Moduł 4

SZKOLENIE INSTAGRAM

  • Analityka Facebooka może być na pierwszy rzut oka przerażająca, dlatego też spokojnie wyjaśnię Ci cały interfejs
  • Opowiem Ci na temat analizy poszczególnych kolumn oraz przetłumaczę na “ludzki język” jak czytać poszczególne kolumny
  • Wskażę Ci jak łatwiej filtrować oczekiwane przez Ciebie dane
  • Pokażę Ci na przykładzie jak osobiście możesz tworzyć specjalne kategorie analityki
  • Opowiem na temat czasu, który reklama potrzebuje zanim zacznie dobrze zbierać dane do analizy
  • Na koniec omówimy jak interpretować wyniki, aby móc wdrożyć optymalizację Twoich reklam

Szkolenie Certyfikowane

Ten kurs kończy się uzyskaniem imiennego certyfikatu.

Po zakończeniu tego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający o zdobytej przez Ciebie wiedzy.

Możesz go umieścić w CV, obramować i powiesić w swoim biurze czy też firmie. Otrzymasz go automatycznie po zakończeniu wszystkich modułów w danym kursie.

certyfikat szkolenia

Autor Szkolenia LinkedIn

Bartosz Paczyński

Przedsiębiorca oraz Interim Marketing Director.
Wykładowca w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego.
Doradca. Konsultant. Trener Marketingu i Sprzedaży.
Właściciel Agencji Reklamowej Content Hero i Akademii Przedsiębiorczości „EduTree”.

Od ponad 10 lat działa w branży digital marketingu, strategii reklamowej oraz kampaniach sprzedażowo-wizerunkowych. Wykorzystuje Internet we wszystkich jego kombinacjach do zwiększania sprzedaży oraz promocji wizerunku moich Klientów.

W ramach agencji  Content Hero pracował dla: Manpower Group, Bureau Veritas Polska, Reiffeisen Bank Polska, Axel Springer Polska, Calypso Fitness, Uniwersytet Warszawski, Ministerstwo Finansów, Europejskie Centrum Konsumenckie, Almatur, SOTI.

Szkolił między innymi: BNP Paribas Polska, Orange, Weco Travel, Centrum Nauki Kopernik.

Gościł jako ekspert w Polsat News, TVP Warszawa, Chilli Zet.

Jego publikacje i komentarze pojawiły się na łamach: Money.pl, Forbes, PR News, Puls Biznesu oraz magazynach branżowych: Magazyn Online Marketing, Social Media Manager.

Łącznie: 0