Szkolenie Reklama na Facebook
Dostęp dożywotni: natychmiastowy dostęp od daty zakupu
Dodatkowe informacje:Kup na prezent, Zakup na raty, Zniżka dla NGO, Zniżka dla Grup i Zespołów
Dostępny na aplikacji mobilnej: Wkrótce
WAŻNE:
- Kupiłeś ten kurs - wejdź na stronę Moje Kursy aby odbyć lekcje
- Potrzebujesz szkolenia dedykowanego z tego zakresu? Napisz do nas na edutree[malpa]edutree.pl
Szkolenie Reklama na Facebook – wstęp i opis kursu
Szkolenie Reklama na Facebooku to wiedza o płatnych kampaniach promocyjnych w pigułce.
Podczas kolejnych lekcji, krok po kroku poznasz poszczególne narzędzia i techniki działania oraz nauczysz się z nich korzystać w praktyce.
Szkolenie reklama na Facebooku daje Ci szeroką wiedzę na temat maksymalnie efektywnego wykorzystania Twojego budżetu.
Sprawdzone techniki sprzedażowe prezentowane podczas szkolenia reklama na facebooku będą działać na korzyść Twojej firmy, generując zyski i nowych, zaangażowanych fanów, żywo zainteresowanych Twoimi produktami. Zacznij być rozpoznawalny i czerpać realne korzyści z obecności Twojego biznesu na Facebooku, więc już teraz dołącz do kursu szkolenie reklama na facebooku.
Szkolenie reklama na facebooku to aż 3 główne modułów – łącznie ponad 6 godzin dedykowanych lekcji z ogromną dawką praktycznej wiedzy w każdym z nich! Dostęp na rok!
Każda lekcja kursu szkolenie reklama na Facebooku to dedykowany film instruktażowy dla konkretnego tematu, w którym poznasz od podszewki dane zagadnienie.
Case kampanii:
Koszt pozyskania wartoświowego leada ze skutecznością sprzedaży na poziomie 30-40%
Korzyści ze Szkolenia Reklama na Facebook:
- Szkolenie Reklama na Facebook to aż 44 lekcje,które pokaże Ci wszelkie aspekty działania na tej platformie reklamowej . Dowiesz się jak działa manager reklam, jak tworzyć reklamy i dlaczego nie warto klikać “promuj post”.
- Remarketing to podstawa współczesnego reklamowania. Po co docierać do wszystkich, jeśli możesz dotrzeć tylko do tych, którzy są zainteresowani Twoją ofertą? To szkolenie pokaże Ci podstawowe jak i zaawansowane techniki remarketingowe.
- Poznasz prosty sposób na tworzenie reklam Facebook Lead Generation i zwiększanie liczby klientów
- Dowiedz się, jak stworzyć odpowiedni rodzaj „poprawnych” treści, aby osiągnąć maksymalny zasięg i zaangażowanie jak również zwiększyć sprzedaż!
- Zwiększ zasięg i sprzedaż swojej firmy dzięki zoptymalizowanym reklamom, zaawansowanym ustawieniom pikseli i kanałom katalogowym.
Case kampanii:
Kampania zasięgowa promująca materiał video
Dla kogo jest Szkolenie Reklama na Facebooku:
Osoby początkujące
To świetny, pierwszy krok dla osób, które chcą wejść w świat marketingu internetowego i poznać wszystko od podstaw, aż po zaawansowane techniki w szkoleniu Instagram Marketing.
Osoby podnoszące swoje kompetencje
Ten kurs pomaga w ułożeniu wiedzy dla Wirtualnych Asystentek, Marketingowców, Social Media Managerów oraz każdej osoby, która działa już w obszarze marketingu internetowego, ale chciałaby usystematyzować swoją wiedzę.
Przedsiębiorcy
Idealny dla każdego przedsiębiorcy, który chce wykorzystać wiedzę branżową z kursu i kreować wyjątkowe działania, które będą odpowiadać na potrzeby Klientów oraz osób, które chcą umiejętnie kontrolować agencje, którym zlecają prace.
Specjaliści i Freelancerzy
Szkolenie jest doskonałe dla freelancerów czy specjalistów, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje i będą mogli profesjonalnie działać w dodatkowych obszarach swojego stanowiska.
Case kampanii:
Kampania zasięgowa. Koszt wyświetlenia materiału reklamowego to tylko 1 grosz.
689,00 zł
Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni: 389 zł
Plan szkolenia Reklama na Faceboku:
Moduł 1 – Reklama na Facebook
Pierwsze Kroki
- Dlaczego warto używać reklam na Facebooku?
- Kiedy Facebook Ads wygrywają z Google AdWords i innymi?
- Podstawowe informacje dot reklam + Regulamin, wytyczne, materiał zabronione i z obostrzeniami (czyli czego nie można reklamować na Facebook)
- Warunek konieczny do emitowania reklam na Facebooku + Zakładanie konta reklamowego krok po kroku + podstawy Business Manager
- Ustawienia konta, rozliczenia, metody płatności, faktury i inne elementy organizacyjne.
- Manager Firmy na Facebooku (Facebook Business Manager) – co to jest i kiedy warto z niego korzystać.
- Etapy kampanii czyli dlaczego nie warto od razu zaczynać z kampanią sprzedażową
- Dedykowane reklamy (dark post) czy promocja istniejącego posta publicznego na wall
- NIGDY NIE RÓB TEGO NA FACEBOOKU!
Moduł 2 – Reklama na Facebook
Menedżer Reklam
- Statystyki Grup Odbiorców
- Typy kampanii – czym się różnią, którą wybrać
- Zestawy Reklam – lokalizacje, wykluczenia, wiek, płeć, język, zainteresowania, placement, budżet, harmonogram reklam – opis, funkcjonalności, opcje
- Reklamy – wykorzytanie obecnych postów (weryfikacja post ID), tworzenie reklamy, perswazyjny copywriting, BONUS: analiza reklam konkurencji!
- Case Study – Reklama wykorzystująca post publiczny (plusy i minusy)
- Duplikowanie, kasowanie ,edytowanie reklam
- Case Study – Tworzenie kampanii na Rozpoznawalność + dobre praktyki zwiększające konwersje
- Case Study – Tworzenie kampanii na Zasięg + dobre praktyki zwiększające konwersje
- Case Study – Tworzenie kampanii na Ruch + dobre praktyki zwiększające konwersje + dobre praktyki zwiększające konwersje
- Case Study – Tworzenie kampanii na Zaangażowanie (lajki, komentarze, fani, promocja wydarzeń) + dobre praktyki zwiększające konwersje
- Case Study – Tworzenie kampanii na Video + dobre praktyki zwiększające konwersje
- Case Study – Tworzenie kampanii na Lead Generation + dobre praktyki zwiększające konwersje
- Case Study – Tworzenie kampanii na Wiadomości na Messengerze (idealne pod BOT’a) + dobre praktyki zwiększające konwersje
- BONUS – JAK ZMIENIAĆ STRONY DOCELOWE REKLAM NIE ZMIENIAJĄC REKLAM (pozytywny wpływ na zasięgi)
- Omówienie wszystkich opcji dostępnych w menu “Więcej Narzędzi’ – aplikacje, bezpieczeństwo marki, etc.
- Planowanie relacji na Instagram i Facebook
Moduł 3 – Reklama na Facebooku
Zaawansowane opcje targetowania
- Piksel Facebooka – omówienie, gdzie go znaleźć, co robi, jak działa?
- Weryfikacja domeny w systemie reklamowym Facebook
- Prosta i efektywna metoda instalacji Facebook Pixel dla WooCommerce (śledzenie konwersji, remarketing, przejście do kasy, sprzedaż, etc.)
- Aplikacja do weryfikacji poprawności implementacji Facebook Pixel na dowolnej stronie www i sprawdzenia jakie dane zbiera
- Custom Auciences – Niestendardowe Grupy Odbiorców – wstęp + generowanie kodu pixela Facebooka do wgrania na stronę www
- Custom Audiences – Zaawansowane techniki tworzenia grup remarketingowych
- Targetowanie Niestandardowych grup odbiorców w Menedżerze reklam + zaawansowane kombinacje targetowania
- Nakładanie się grup odbiorców – kanibalizacja
- Zdarzenia, Konwersje i Konwersje niestandardowe – omówienie i wdrożenie (konfiguracja) krok po kroku
- Lookalike – Osoby podobne do w targetach reklamowych
- CASE STUDY – Tworzenie kampanii w remarketingu ze strony www
- Case Study – Tworzenie kampanii na Konwersje + dobre praktyki zwiększające konwersje
- CASE STUDY – Tworzenie kampanii z idealną grupą dla eCommerce
- Social Stacking – technika reklamowa na Facebook
- Optymalizacja kampanii czyli jak sprawiać by reklamy były coraz lepsze (analiza, raporty, statystyki)
- Automatyczne Reguły w reklamach
Moduł 4 – Reklama na Facebook
BONUSY
- Arkusz Persony Marketingowej PDF
- Automatyzacja Marketingu Czyli Jak Tworzyć Lejki Marketingowe z wykorzystaniem Facebooka… czyli jak planujemy kampanie w Content Hero dla Klientów
- Najczęstsze błędy w reklamach na Facebooku
Szkolenie Certyfikowane
Ten kurs kończy się uzyskaniem imiennego certyfikatu.
Po zakończeniu tego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający o zdobytej przez Ciebie wiedzy.
Możesz go umieścić w CV, obramować i powiesić w swoim biurze czy też firmie. Otrzymasz go automatycznie po zakończeniu wszystkich modułów w danym kursie.


Autor Szkolenia Reklama na Facebooku
Bartosz Paczyński
Przedsiębiorca oraz Interim Marketing Director.
Wykładowca w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego.
Doradca. Konsultant. Trener Marketingu i Sprzedaży.
Właściciel Agencji Reklamowej Content Hero i Akademii Przedsiębiorczości „EduTree”.
Od ponad 10 lat działa w branży digital marketingu, strategii reklamowej oraz kampaniach sprzedażowo-wizerunkowych. Wykorzystuje Internet we wszystkich jego kombinacjach do zwiększania sprzedaży oraz promocji wizerunku moich Klientów.
W ramach agencji Content Hero pracował dla: Manpower Group, Bureau Veritas Polska, Reiffeisen Bank Polska, Axel Springer Polska, Calypso Fitness, Uniwersytet Warszawski, Ministerstwo Finansów, Europejskie Centrum Konsumenckie, Almatur, SOTI.
Szkolił między innymi: BNP Paribas Polska, Orange, Weco Travel, Centrum Nauki Kopernik.
Gościł jako ekspert w Polsat News, TVP Warszawa, Chilli Zet.
Jego publikacje i komentarze pojawiły się na łamach: Money.pl, Forbes, PR News, Puls Biznesu oraz magazynach branżowych: Magazyn Online Marketing, Social Media Manager.