
WebinarJam – Musisz To Wiedzieć Zanim Go Kupisz!
Ostatnimi czasy ze względu na pandemię większość z nas prowadzi swoje biznesy poprzez Home Office, wykorzystując do intensywnego działania przestrzeń Internetu. Z jej pomocą można przecież osiągnąć naprawdę wiele. Często więcej niż początkowo mógłbyś sobie nawet...

Reklama na Linkedin – Czym jest i czy w ogóle działa?
LinkedIn zdobywa coraz większą popularność przede wszystkim dzięki możliwości przedstawienia swojej sylwetki zawodowej, co może zaowocować pozyskaniem ciekawego/lepszego zatrudnienia. Czy obok tej roli LinkedIn może również spełniać funkcje reklamowe dla marketerów...
Reklama na Linkedin – Czym jest i czy w ogóle działa?
LinkedIn zdobywa coraz większą popularność przede wszystkim dzięki możliwości przedstawienia swojej sylwetki zawodowej, co może zaowocować pozyskaniem ciekawego/lepszego zatrudnienia. Czy obok tej roli LinkedIn może również spełniać funkcje reklamowe dla marketerów...
MailerLite – musisz to wiedzieć (!!) zanim go użyjesz
Każda firma jest jak dziecko. Trzeba o nią dbać, pielęgnować, organizować odpowiednio czas (sprzedaż, promocja, księgowość, rekrutacja, etc.) ale i optymalizować. W przypadku dziecka optymalizujemy to co je, robi, czyta, ogląda tak by wyrosło na porządnego człowieka....
Wybierz co Cię Interesuje
Artykuły
Marketing w Minutę
Magazyn Przedsiębiorcy
Kursy Online
Pełna Obsługa
Herosi Biznesu
Spis Artykułów
Wszystkie Artykuły
Witamy na Facebooku, czyli co dalej z tym Fejsem?
Dojrzałeś do decyzji, że Twój biznes potrzebuje profesjonalnej przestrzeni na Facebooku? Brawo. To krok w naprawdę dobrym kierunku. Obecnie bez obecności w tym najpopularniejszym z social mediów trudno budować wiarygodny wizerunek firmy. Dlatego fanpage to wręcz...
Reklama na Linkedin – Czym jest i czy w ogóle działa?
LinkedIn zdobywa coraz większą popularność przede wszystkim dzięki możliwości przedstawienia swojej sylwetki zawodowej, co może zaowocować pozyskaniem ciekawego/lepszego zatrudnienia. Czy obok tej roli LinkedIn może również spełniać funkcje reklamowe dla marketerów...
MailerLite – musisz to wiedzieć (!!) zanim go użyjesz
Każda firma jest jak dziecko. Trzeba o nią dbać, pielęgnować, organizować odpowiednio czas (sprzedaż, promocja, księgowość, rekrutacja, etc.) ale i optymalizować. W przypadku dziecka optymalizujemy to co je, robi, czyta, ogląda tak by wyrosło na porządnego człowieka....
Dark Post – co to jest?
Dark post (inaczej: post niepublikowany) to jedna z form publikacji, które pojawiają się na Facebooku. W sensie funkcjonalnym to rodzaj reklamy, możliwy do przygotowania dzięki narzędziu Manager Reklam na Facebooku. Główną cechą i charakterystyką postu typu Dark Post...
Plik otwarty – co to jest?
Z pojęciem pliku otwartego najczęściej możemy spotkać się na polu projektowania graficznego. Otóż grafiki można zapisywać w plikach o różnych formatach. Niektóre z formatów będą zachowywać zdolność do dalszej edycji (i to jest właśnie cecha pliku otwartego), zaś inne...