Szkolenie email Marketing & MailerLite

h

Dostęp dożywotni: natychmiastowy dostęp od daty zakupu

h

Faktura VAT: 23%

h

Dostępny na aplikacji mobilnej: Wkrótce

r

WAŻNE:

  • Kupiłeś ten kurs - wejdź na stronę Moje Kursy aby odbyć lekcje
  • Potrzebujesz szkolenia dedykowanego z tego zakresu? Napisz do nas na edutree[malpa]edutree.pl

Szkolenie email Marketing – wstęp i opis kursu

Szkolenie z email marektingu, krok po kroku pokazuje, jak wykorzystać Mailer Lite do potrzeb kampanii newsletterowych dla każdego typu biznesu. Dzięki lekcjom pokazującym praktyczne zastosowanie narzędzia, nauczysz się budować i wysyłać mailingi oraz maile seryjne (autorespondery), a także wykorzystywać uzyskane dane na temat czytelników do jeszcze skuteczniejszego promowania biznesu.

Sprawdzone techniki kampanii newsletterowych prezentowane podczas szkolenia email marketing & MailerLite będą działać na korzyść Twojej firmy, generując zyski i nowych, zaangażowanych subskrybentów newslettera. Zacznij docierać do ludzi na ich skrzynki email (zgodnei z RODO)i być rozpoznawalny oraz czerpać realne korzyści dla Twojego biznesu.
Kup już teraz szkolenie email marketing!

Szkolenie email marketing to aż 10 lekcji – łącznie ponad  150 minut dedykowanego materiału z ogromną dawką praktycznej wiedzy! Dostęp na rok!

Każda minuta materiału w szkolenie email marketing & MailerLite to 100% merytoryczny film instruktażowy, w którym poznasz od podszewki jak przygotować kampanie mailingowe i budować bazę subskrybentów!

Korzyści ze Szkolenia email Marketing:

  • Dowiesz się jak zmieniać ruch na Twojej stronie www w lojalnych subskrybentów newsletterea. Jak tworzyć pop-upy, formularze osadzone i landing page!
  • Poznasz techniki i tajniki kampanii newlsetterowych, które są z sukcesami wykorzystywane przez przedsiębiorców i firmy z całego świata generując wielomilionowe przychody!
  • Poznasz techniki segmentacji grup odbiorców, podziału na grupy a także tego jak czuwać nad efektywnością kampanii newlsetterowych by miały wysoką dostarczalność i jak najwyższy ROI.
  • W kursie email marketingu poznasz techniki w jaki sposób Twój ecommerce może wykorzystać kampanie newsletterowe do promocji produktów, usług i zwiększenia sprzedaży.

Powyższy screenshot pokazuje prostą automatyzację przygotowaną w MailerLite.

Dla kogo jest Szkolenie email Marketing:

Osoby początkujące
Szkolenie idealne dla każdego przedsiębiorcy, który chce wykorzystać wiedzę branżową z email marketingu i chcą stworzyć kampanie newsletterowe, które będą odpowiadać na potrzeby Klientów.

Osoby podnoszące swoje kompetencje
Ten kurs pomaga w ułożeniu wiedzy dla Wirtualnych Asystentek, Marketingowców, Social Media Managerów oraz każdej osoby, która działa już w obszarze marketingu internetowego, ale chciałaby usystematyzować swoją wiedzę.

Przedsiębiorcy
Idealny dla każdego przedsiębiorcy, który chce wykorzystać wiedzę branżową z kursu i kreować wyjątkowe działania, które będą odpowiadać na potrzeby Klientów oraz osób, które chcą umiejętnie kontrolować agencje, którym zlecają prace.

Specjaliści i Freelancerzy
Szkolenie email marketing & MailerLite jest doskonałe dla pracowników, którzy podniosą swoje kwalifikacje i będą mogli profesjonalnie działać w dodatkowych obszarach swojego stanowiska np. w zakresie kampanii retencyjnych czy lojalnościowych z obecnymi Klientami firmy.

Powyższy screen pokazuje przygotowane w MailerLite automatyzacje i ich skuteczność. Open Rate maili wynosi ponad 40%!

Ilość lekcji: 10

}

Czas trwania kursu: 2,5 godziny

h

Faktura VAT: 23%

Data aktualizacji kursu: marzec 2022

Kurs Certyfikowany: TAK

Cena brutto:

389,00 

Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni: 189 zł

Plan szkolenia email Marketing:

N

Moduł 1

Pierwsze kroki z email marketingiem i MailerLite

  • Czym jest MailerLite i co oferuje: przegląd możliwości dot. newsletterów, Landing Page, Automatyzacji, Pop-up i stron.
  • Video porównanie MailerLite, GetResponse FreshMail, MailChimp – analiza opłacalności, funkcji
  • Rejestracja i logowanie w systemie krok po kroku
  • Uzupełnienie konta i weryfikacja domeny a efektywność dostarczania maili
N

Moduł 2

Szkolenie email marketing #2

  • Edycja strony do „Wypisania się” z newslettera i opcje na ratowanie subskrybentów
  • Import bazy subskrybentów i zarządzanie bazą + zaawansowane statystyki grup odbiorców
  • Pop’upy, formularze osadzone i rozbudowa bazy mailingowej
  • Tworzenie Landing Page i stron www w MailerLite
N

Moduł 3

Szkolenie email marketing #3

  • Przygotowanie i wysyłka kampanii newsletterowych: kampanie standardowe, testy A/B, kampanie z powtórzeniem.
  • Obsługa edytora WYSIWYG w MailerLite
  • Planowanie wysyłki mailingów w przyszłości
  • Analiza skuteczności wysyłki czyli statystyki OR, klikalności, dostarczalności
  • Automatyczne czyszczenie bazy z nieaktywnych użytkowników i maili fikcyjnych (higiena bazy danych)
  • Automatyzacja email marketingu w MailerLite
N

Powyższy screen pokazuje 4 główne typy kampanii w ramach systemu mailingowego MailreLite – oczywiście wszystkie są omawiane podczas kursu online.

Szkolenie Certyfikowane

Ten kurs kończy się uzyskaniem imiennego certyfikatu.

Po zakończeniu tego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający o zdobytej przez Ciebie wiedzy.

Możesz go umieścić w CV, obramować i powiesić w swoim biurze czy też firmie. Otrzymasz go automatycznie po zakończeniu wszystkich modułów w danym kursie.

certyfikat szkolenia

Autor Szkolenia email Marketing

Bartosz Paczyński

Przedsiębiorca oraz Interim Marketing Director.
Wykładowca w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego.
Doradca. Konsultant. Trener Marketingu i Sprzedaży.
Właściciel Agencji Reklamowej Content Hero i Akademii Przedsiębiorczości „EduTree”.

Od ponad 10 lat działa w branży digital marketingu, strategii reklamowej oraz kampaniach sprzedażowo-wizerunkowych. Wykorzystuje Internet we wszystkich jego kombinacjach do zwiększania sprzedaży oraz promocji wizerunku moich Klientów.

W ramach agencji  Content Hero pracował dla: Manpower Group, Bureau Veritas Polska, Reiffeisen Bank Polska, Axel Springer Polska, Calypso Fitness, Uniwersytet Warszawski, Ministerstwo Finansów, Europejskie Centrum Konsumenckie, Almatur, SOTI.

Szkolił między innymi: BNP Paribas Polska, Orange, Weco Travel, Centrum Nauki Kopernik.

Gościł jako ekspert w Polsat News, TVP Warszawa, Chilli Zet.

Jego publikacje i komentarze pojawiły się na łamach: Money.pl, Forbes, PR News, Puls Biznesu oraz magazynach branżowych: Magazyn Online Marketing, Social Media Manager.

Łącznie: 0