Profil Firmy w Google – Google Moja Firma

h

Dostęp: natychmiastowy dostęp na 6 miesięcy od daty zakupu

h

Faktura VAT: 23%

h

Dostępny na aplikacji mobilnej: TAK Pobierz aplikację

h

Bonusy: 

r

WAŻNE:

  • Kupiłeś ten kurs - wejdź na stronę Moje Kursy aby odbyć lekcje
  • Potrzebujesz szkolenia dedykowanego z tego zakresu? Napisz do nas na edutree[malpa]edutree.pl

Profil firmy w Google – opis kursu

Profil firmy w Google, który kiedyś był nazywany Google moja Firma był jest i będzie zawsze darmową formą promocji twojego wyje biznesu w lokalnych wynikach wyszukiwania.

Autorem kursu jest Bartosz Paczyński, który na codzień prowadzi swoją agencję reklamową i optymalizuje dziesiątki wizytówek dla swoich klientów, które to przynoszą tysiące zapytań skali miesiąca. 

Dobrze przygotowany Profil firmy w Google który jak wspomnieliśmy na początku jest profilem zupełnie darmowym generuje co miesiąc zatem ruch w postaci telefonów, przejść na stronę internetową czy zapytanie o wskazówki dojazdu w Google Maps do twojego biznesu totalnie za darmo.

Nie każdy jednak wierzę w na tłoku informacji, które spływają do Google dobra optymalizacja wizytówki ,która będzie wykonana na samym początku jest niemal gwarancją tego, iż nasz Profil po odpowiedniej optymalizacji będzie wyświetlany wyżej aniżeli profile konkurencji.

To szkolenie zostało przygotowane przez Bartosza właśnie dla mikro i małych przedsiębiorstw, które w ramach swojego regionu chcą zacząć wykorzystywać potencjał Profilu Firmowego w Google do generowania nowych zapytań i klientów.

Dowiesz się:

  • jak krok po kroku założyć profil firmowy,
  • jak uzupełnić profil firmy w Google by był Twoją wizytówką i generował Klientów i zapytania,
  • jak sprawić by Profil Firmy w Google był wyświetlany wyżej niż konkurencja,
  • jak pozyskiwać wartościowe recenzje i czy faktycznie mają one tak duży wpływ na ranking wyświetlanych wizytówek,
  • dowiesz się co robć by wizytówka była coraz lepiej widoczna.

Korzyści z Kursu Profil Firmy w Google:

  • Sam bez pomocy agencji czy specjalisty będziesz w stanie założyć i prowadzić swoją wizytówkę w Google
  • Nauczysz się jak pielęgnować wizytówkę by była ona twoją najlepszą reklamą,
  • Tak z wykorzystaniem wizytówki promować twoje wydarzenia oferty usługi i przekierowywać ludzi do twojej strony internetowej,
  • Jak wybrać główną kategorie uzupełnić zdjęcia opisy oraz pozostałe kluczowe elementy by twoja wizytówką była wyżej aniżeli Konkurencja,
  • Raz i porządnie przygotowana wizytówką jest twoją reklamą która nie wymaga większej uwagi więc przypadku tego kursu raz wprowadzone zmiany będą na ciebie pracowały miesiącami lub nawet latami – warto zatem zrobić to “raz a porządnie”

Ilość lekcji: 2

}

Czas trwania kursu: 70 minut

h

Faktura VAT: 23%

Data aktualizacji kursu: październik 2022

Kurs Certyfikowany: TAK

Cena brutto:

89,00 

Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni: 89 zł

Plan Kursu Profil firmy w Google:

N

Moduł 1 – KURS Profil Firmy w Google

  • Jak założyć profil krok po kroku
  • Jak w nowym interface Profilu Firmy w Google uzupełnić wszystkie kluczowe dane wpływające na indeksację wizytówki 
  • Dowiesz się jak promować usługi, produkty i wydarzenia poprzez Profil Firmy w Google.
  • Poznasz 6 kluczowych elementów, które dadzą Ci przewagę nad konkurencją

Szkolenie Certyfikowane

Ten kurs kończy się uzyskaniem imiennego certyfikatu.

Po zakończeniu tego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający o zdobytej przez Ciebie wiedzy.

Możesz go umieścić w CV, obramować i powiesić w swoim biurze czy też firmie. Otrzymasz go automatycznie po zakończeniu wszystkich modułów w danym kursie.

certyfikat szkolenia

Autor Kursu Profil Firmy w Google

Bartosz Paczyński

Przedsiębiorca oraz Interim Marketing Director.
Wykładowca w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego.
Doradca. Konsultant. Trener Marketingu i Sprzedaży.
Właściciel Agencji Reklamowej Content Hero i Akademii Przedsiębiorczości „EduTree”.

Od ponad 10 lat działa w branży digital marketingu, strategii reklamowej oraz kampaniach sprzedażowo-wizerunkowych. Wykorzystuje Internet we wszystkich jego kombinacjach do zwiększania sprzedaży oraz promocji wizerunku moich Klientów.

W ramach agencji  Content Hero pracował dla: Manpower Group, Bureau Veritas Polska, Reiffeisen Bank Polska, Axel Springer Polska, Calypso Fitness, Uniwersytet Warszawski, Ministerstwo Finansów, Europejskie Centrum Konsumenckie, Almatur, SOTI.

Szkolił między innymi: BNP Paribas Polska, Orange, Weco Travel, Centrum Nauki Kopernik.

Gościł jako ekspert w Polsat News, TVP Warszawa, Chilli Zet.

Jego publikacje i komentarze pojawiły się na łamach: Money.pl, Forbes, PR News, Puls Biznesu oraz magazynach branżowych: Magazyn Online Marketing, Social Media Manager.

Łącznie: 0